خانه مدرن با سقف اپلای لابل

سقف اپلای لابل جزو جدیدترین انواع سقف کاذب کشسان است. سقف اپلای از دو لایه پارچه پی وی سی کشسان تشکیل می شود. لایه زیرین و لایه رویی که معمولا به شکل مرتب و یا نا مرتبی برش های دایره ای و بیضی شکل دارد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، این سقف […]

۳۰ مرداد ۱۳۹۷

سقف اپلای لابل جزو جدیدترین انواع سقف کاذب کشسان است. سقف اپلای از دو لایه پارچه پی وی سی کشسان تشکیل می شود. لایه زیرین و لایه رویی که معمولا به شکل مرتب و یا نا مرتبی برش های دایره ای و بیضی شکل دارد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، این سقف ها ظاهری جذاب و عجیب به محیط کار و یا محل زندگی شما می بخشند. در این مطلب برای شما می نویسیم که چطور خانه مدرن با سقف اپلای لابل ممکن می شود.

سقف مدرن لابل

خانه مدرن با سقف اپلای لابل

اگر در نحوه چیدمان و دکوراسیون منزل از سبک های اصولی پیروی شود آن را می توان در دسته های دکوراسیون مدرن، سنتی و یا ترکیبی از این دو قرار داد. سقف اپلای آیتمی است که به هرچه مدرن تر و به روزتر شدن دکوراسیون منزل کمک می کند. سقف اپلای تکنولوژی منحصر به فرد گروه صنعتی لابل است. این سقف در خاورمیانه تنها توسط دو کشور تولید می شود که گروه صنعتی لابل، نماینده انحصاری آن در ایران است.

سقف کشسان و سقف پلکسی

سقف اپلای را کجا نصب کنم؟

از نظر کاربری مکان می توان سقف را در هر مکانی نصب کرد. اما به علت شکیل بودن ظاهری سقف کشسان اپلای، نصب آن در سالن های همایش، کافه و رستوران های بزرگ و لابی هتل ها و همچنین در اتاق غذاخوری و پذیرایی منزل توصیه می شود. همانطور که گفته شد سقف اپلای دارای دو لایه است، به این منظور که از ارتفاع سقف اصلی، بیشتر از انواع دیگر سقف کشسان، کم می کند. به همین دلیل توصیه می شود این سقف را در منازل و یا محیط هایی نصب کنید که سقف بلندی داشته باشند.

سقف کشسان اپلای

افکت سه بعدی سقف اپلای

برش های تعبیه شده روی سقف اپلای و فاصله بین دو لایه سقف موجب افتادن سایه اشکال روی سقف زیرین می شود که افکت سه بعدی زیبایی را به وجود می آورد. ناگفته نماند با وجود دو لایه بودن سقفف می توان به راحتی لوستر، اسپیکر سقفی، دریچه های تهویه و یا هر تاسیسات سقفی دیگری را به راحتی به سقف نصب کرد.

سقف کاذب اپلای

با پر کردن فرم ثبت سفارش برای انتخاب و نصب سقف کشسان از متخصصین گروه صنعتی لابل مشاوره دریافت نمایید.

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان