بازسازی منزل بازسازی خانه

بازسازی منزل به منظور زیباسازی منزل یا مقاوم سازی منزل انجام می شود که قیمت ، زمان انجام کار و انتخاب مصالح ساختمانی خوب در هنگام بازسازی بسیار مهم است. بازسازی خانه می تواند شامل دو بخش بازسازی داخلی منزل و یا بازسازی نمای بیرونی آن باشد. بازسازی خانه می تواند از روی اجبار یا […]

بازسازی منزل
۱۹ بهمن ۱۳۹۹

بازسازی منزل به منظور زیباسازی منزل یا مقاوم سازی منزل انجام می شود که قیمت ، زمان انجام کار و انتخاب مصالح ساختمانی خوب در هنگام بازسازی بسیار مهم است.

بازسازی خانه می تواند شامل دو بخش بازسازی داخلی منزل و یا بازسازی نمای بیرونی آن باشد.

بازسازی خانه می تواند از روی اجبار یا به اختیار مالک آن انجام شود.

بازسازی وقتی از روی اجبار انجام می شود که سکونت در آن واحد مسکونی برای فرد و وسیله های آن منزل خطر جانی و مالی داشته باشد، این مورد از بازسازی، بیشتر بازسازی منزل قدیمی و کلنگی را شامل می شود.

بازسازی یا مرمت یک بنا به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که با انجام آن بر روی یک بنا عمر آن سازه را افزایش داده و با انجام تعمیرات در آن به حفظ و ماندگاری آن بنا کمک می‌کند.

بازسازی منزل با سقف کشسان

بازسازی زیر ساخت ساختمان شامل تغییر یا تعمییر قسمت‌های حیاتی خانه مانند لوله کشی و برق می‌شود که به نیازهای روزانه شما مربوط می‌شود.

بازسازی و نوسازی منزل با اختیار و تصمیم مالک با هدف ایجاد تنوع و زیباسازی منزل صورت می پذیرد.

این مورد ممکن است بازسازی منازل مسکونی بی عیب و نقص و جدید الاحداث را نیز شامل شود.

بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل شامل مواردی می‌شود که مربوط به ظاهر و زیبایی دیزاین داخلی خانه است. بعضا در بازسازی دکوراسیون داخلی مقاوم سازی نیز در نظر گرفته می شود.

با ورود روزافزون نسل جدید وسایل و لوازم منزل، متریال ها و مصالح و تزئینات منزل افراد  تمایل به تغییر بخش هایی از خانه، استفاده از متریال های جدید همچون سقف های کاذب ، کاغذ دیواری ها و کف پوش های مطابق با مد روز و تعویض وسایل و لوازم منزل خود پیدا می کنند.

ما در این مطلب به بازسازی داخلی می پردازیم

در بازسازی منازل به دنبال چه تغییراتی هستیم؟

  1. مقاوم سازی و محکم کردن یک ساختمان
  2. سفت کاری بخش‌هایی از ساختمان که ترک پیدا کرده است
  3. بخش‌هایی از ساختمان که از بین رفته است به صورت کامل نوسازی و بازسازی شود تا روند عادی حیات خود را ادامه دهد
  4. تغییرات در نوع مصالح استفاده شده در بازسازی یا نو سازی بنای جدید
  5. زیباسازی و لاکچری سازی

بازسازی منزل دکوراسیون داخلی

معمولا فضاهایی که بیشتر مورد بازسازی قرار می گیرند به ترتیب عبارتند از:

آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، پذیرایی ، اتاق خواب

بازسازی آشپزخانه

در نوسازی آشپزخانه اغلب کارهایی که انجام می‌شوند عبارتند از: تعویض کابینت‌ها ، تخریب دیوارها، تخریب آرک‌های قدیمی و تعویض سقف کاذب، نوسازی و یا حتی در صورت لزوم جابه جایی لوله کشی، کف سازی، کاشی بین کابینتی، پرده و غیره که به دلیل موارد متعددی که در زمینه بازسازی آشپزخانه وجود دارد اغلب بازسازی پر هزینه‌ای خواهد بود.

عوامل متعددی مثل پخت و پز که می تواند باعث ایجاد دمای بالا یا ایجاد باکتری و کثیفی و غیره را داشته باشد و یا وجود لوله کشی های متعدد برای استفاده از لباسشویی و ظرفشویی و یخچال و غیره باعث می شود معمولا آشپزخانه ها بیشتر مورد بازسازی قرار  بگیرند.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام بخاطر رطوبت موجود یا وجود نم در این فضاها باعث می شود که بازسازی های متعددی داشته باشند. همچنین پیشرفت روز افزون مصالح و محصولات در این حوزه روند نوسازی را نیز تندتر می کند. توجه داشته باشید که گاهی در سرویس بهداشتی و حمام به علت ترکیدگی لوله یا ایجاد نم و عوامل غیره شما را مجبور به بازسازی می کند.

بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی پذیرایی

عمده بازسازی ها در پذیرایی سقف های ترک خورده است که بر اثر عوامل زیادی بوجود می اید که در مطلبی جداگانه به آن پرداخته ایم

ترک خوردن سقف خانه

کاغذ دیواری  یا رنگ دیوارها و تعویض کف اتاق و تعویض اقلام نوری مثل لوستر ، تعویض درب و غیره نیز در بازسازی پذیرایی به آن پرداخته می شود

در پذیرایی ها معمولا تغییر شکل پذیرایی مثل برداشتن یک دیوار یا اوپن کردن آشپزخانه یا زیباسازی یک ستون نیز گزینه هایی در بازسازی پذیرایی هستند.

عمدتا بازسازی پذیرایی به علت متراژ بالاتر پذیرایی ها نسبت به بقیه فضاهای خانه هزینه بیشتری دارد.

بازسازی اتاق خواب

در بازسازی اتاق‌ها چهار گزینه اصلی نیاز به تغییر پیدا می‌کنند که دیوارها و سقف و کف یا کمدها هستند.

در برخی مواقع نیز تغییرات در وسایل خانه یا چیدمان آن شکل می گیرد که شاید نیاز به بازسازی های بسیار اندکی باشد مثل نصب پرده و غیره

چالش های زیادی در بازسازی داخلی وجود دارد که به برخی از آنها می پردازیم.

  1. نخاله ها و آشغال های دور ریز
  2. جمع کردن وسیله های خانه به علت گرد و خاک و احتمال آسیب دیدن وسیله ها ( در برخی موارد برای مدتی باید مکان زندگی را تغییر داد تا بازسازی به پایان برسد )
  3. بوی نامطبوع چسب یا رنگ و …. در هفته های ابتدایی بعد از بازسازی
  4. بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی
  5. زمان مشخص برای بازسازی

 

قیمت سقف کشسان

نخاله ها و آشغال های حاصل از بازسازی منزل

یکی از موارد پر دردسر در بازسازی جابجایی و حمل این نخاله های حاصل از تغییر یا تخریب فضاهایی از خانه است. اگر از ابتدا از مصالحی استفاده بشود که کمترین نخاله های ساختمانی را داشته باشد یک انتخاب هوشمندانه و آینده نگر است . مثلا اگر در گذشته از موزاییک برای کف خانه استفاده کرده باشند ، اگر مجبور باشید که موزاییک ها را با پارکت چوبی عوض کنید نخاله بسیار زیادی را باید بعد از کنده کاری ها از خانه خارج کنید. موردی که بعد از این مطلب به آن می رسیم انتخاب مصالح مناسب است .

جمع کردن وسیله های خانه برای بازسازی

معمولا در بازسازی ها باید تخلیه کامل خانه انجام  شود و یا وسیله های خانه را جمع یا جابجا شوند. البته برخی مصالح ساختمانی هستند که نصب آسان و سریعی دارند و شما مجبور به این جابجایی های زمان گیر و مختل کردن زندگی عادیتان نیستید.

بودجه برای بازسازی

یک بودجه مناسب برای بازسازی منزل چقدر است؟ معمولا این موضوع بستگی به میزان بازسازی و انتخاب مصالح و محصولات جدید دارد. اما انتخاب مصالح مناسب و اقتصادی و در نظر گرفتن میزان ماندگاری و مزیت های محصول تاریخ بازسازی بعدی شما را عقب خواهد انداخت. یعنی هرقدر وسیله‌ها یا مصالحی که برای تغییر دکوراسیون می‌خرید کیفیت بیش‌تری داشته باشند با اینکه هزینه زیادی دارند ولی در بلند مدت به صرفه‌تر هستند. شما دوست دارید در طی چند سال یک بار تغییر دکوراسیون بدهید یا دوبار؟ آینده نگری و باهوش بودن به مقتصد بودن اولویت دارد.

برای بازسازی برنامه ریزی دقیقی کنید و هر آنچه می خواهید تغییر دهید را بنویسید، بودجه و زمان را در نظر بگیرید و محاسبه دقیقی کنید.

زمان مشخص برای بازسازی

معمولا بازسازی ها برای زمانی مشخص صورت می گیرد ، مثلا برای سال جدید یا برای شروع زندگی جدید و … حتما زمانتان را محاسبه کنید و از بازسازی لذت ببرید تا اینکه زمان بگذرد و کار شما همچنان نیمه تمام بماند ، از مصالحی که زمان کمتری از شما می گیرند و البته کیفیت خوبی هم دارند بیشتر استفاده کنید.

بازسازی آشپزخانه

انتخاب مصالح مناسب برای بازسازی

مصالح به چند دلیل انتخاب خواهند شد:

قیمت

زیبایی

مقاومت

مزیت ها

انتخاب موزاییک چه معایبی را داشت و چه معایبی را در آینده به وجود می آورد ؟

یا انتخاب پنل گچی برای سقف چه معایب و مزیت هایی خواهد داشت ؟

انتخاب یک محصول مناسب می تواند دوره های بازسازی شما را نیز کوتاه تر کند.

تنوع یک محصول میتواند شما را برای رسیدن به طرح هایی که در ذهن دارید کمک کند

مقاومت هایی که یک محصول دارد شما را در برابر اتفاقات ناشی از ضعف محصولات دیگر در امان نگه دارد.  مثلا یک درب ضد سرقت یا سقفی که نم نگیرد یا نیازی به رنگ آمیزی نداشته باشد یا ترک نخورد. کاغذ دیواری که قابل شستشو باشد و موارد بسیار دیگری که بسته به نیاز روی انتخاب ها تاثیر میگذارد.

بازسازی منزل با سقف کشسان لابل

یکی از مصالحی که در بازسازی ها با توجه به نیاز ، انتخاب می شود سقف لابل است.

سقف لابل مزیت های فراوانی دارد که در بازسازی ها کارآیی بسیاری پیدا کرده است.

اما علت این انتخاب چیست ؟

سقف لابل در چه فضاهایی کارایی بیشتری دارد؟

مزیت های استفاده از سقف کشسان لابل چیست ؟

سقف کشسان لابل نسل جدید سقف کاذب است که از جنس pvc ساخته شده است. سقف کشسان از دو جزء اساسی تشکیل شده است که شامل محیط ( پروفیل ) و فیلم pvc می شود. سقف کشسان را می توان نسخه تکامل یافته سقف های کاذب دانست. این محصول به دلیل خاصیت کشسانی که دارد به سادگی و با سرعت بالا نصب می شود سقف کشسان مزایای بسیاری دارد که امروزه به یکی از پرطرفدارترین محصولات ساختمانی تبدیل شده است.

سقف های کشسان تنوع بسیاری دارند که سقف های نورگذر ، براق و چاپی از مهمترین این محصولات هستند. نورپردازی پشت سقف کشسان همواره جهت زیبایی و تامین نور محیط انجام می شود. در سقف های چاپی نیازی به تایل بندی نیست و سقف کشسان به صورت یکپارچه در ابعاد مختلف تولید و نصب می شود. سقف های براق (لاکر) حالت آیینه ای نیز دارند و عمق خوبی به فضا می دهند و سقف های مات کشسان نیز جایگزین پنل های گچی قدیمی است.

بازسازی منزل

مزیت های سقف کشسان لابل در بازسازی منزل

نخاله های ساختمانی نداششته باشید

اولین مزیت این است که شما بدون بوجود آوردن نخاله های ساختمانی سقف لابل را نصب میکنید. سقف های لابل نیازی به زیرسازی خاصی ندارند. این چند مزیت دارد که اول روند بازسازی را سرعت می دهد دوم هزینه های تخریب و جابجایی نخاله ها را حذف می کند که از لحاظ قیمتی نیز به سود است.

شما محدود در انتخاب رنگ یا طرح نیستید

دومین مزیت تنوع محصولات لابل است. امکان چاپ و تنوع رنگبندی بیش از ۱۵۰ رنگ، نیاز شما را به رنگ آمیزی و آماده سازی برای رنگ کردن را به صفر می رساند. بازهم تسریع در کار ، عدم استفاده از رنگ های شیمیایی و سقف و دیوارپوش های چاپی در متراژهای دلخواه بدون نیاز به تایل بندی که در صورت استفاده از لابل در بازسازی خواهد بود.

تولید مصالح ساختمانی را به کارخانه واگذار کنید نه محل زندگیتان

سومین مزیت تولید سقف در کارخانه با توجه به ابعاد است. یعنی پروسه تولید سقف به هیچ عنوان در منزل شما صورت نمیگیرد. برای این مزیت یک مثال میزنیم  ، تصور کنید خرید چند کیسه گچ و تایل گچی و کارهای برش و گچکاری و ساخت مصالح و روند ساخت آن تا نصب آن و بعد بتونه کاری و صبر برای خشک شدن و نهایتا رنگ کردن آن ، چه مسیری را باید طی کنید و چقدر زمان و بودجه شما را هدر خواهد داد.

به وسیله های خانه دست نزنید

چهارمین مزیت مهم، می توان وسایل خانه را هم در همان مکان نگهداری کرد و نیازی به جابجایی وسیله های خانه شما نخواهد بود. شما با سقف لابل نیازی به تخلیه وسایل منزلتان ندارید.

همچنین تولید محصول در کارخانه بخشی از کار را به بیرون منزلتان میبرد و زمان کمتری منزل شما درگیر کارهای نصب خواهد شد.

بعد از مزیت هایی که در مورد آن خواندید و بعد از نصب و بازسازی شما مزیت های جدیدی را نسبت به سقف های سنتی خود خواهید داشت.

مزیت های لابل را بخوانید و شگفت زده شوید

ضد رطوبت ، ضد نم ، ضد ترک خوردگی ، آنتی باکتریال و قابل شستشو و …. پیشنهاد می کنیم که مطالب مربوط به مزیت های سقف کشسان لابل را بخوانید.

مزیت های سقف لابل

سقف استاندارد با ۱۲ سال گارانتی

شما با استفاده از سقف لابل ۱۲ سال سقف خود را گارانتی هم می کنید و خیالتان از هرگونه ترک و مشکل رنگ و نم دادگی و غیره که برای هر سقفی شاید عادی باشد ایمن می شوید . پیشنهاد می کنیم ۱۲ سال گارانتی معتبر و کتبی و خدمات پس از فروش آن را تجربه کنید.

همچنین سقف لابل اولین و تنها دارنده گواهینامه  فنی وزارت مسکن و شهرسازی در زمینه سقف های کشسان است. شما یک سقف استاندارد را خریداری می کنید.

حتما نمونه کارهای سقف لابل را ببینید.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۸۸۷۲۹۹

فیلم نصب سقف لابل

پذیرایی و آشپزخانه با سقف لابل

سقف چاپی پذیرایی

آیا سقف خانه را می توان کاغذ دیواری کرد

سقف کاذب کشسان لابل منزل مسکونی