بازار مبل یافت آباد تهران

   اجرای سقف کشسان لابل (Labell) تهران، یافت آباد بازار مبل گروه صنعتی لابل اجرا کننده انواع سقف کشسان و دیوارپوش کششی برای محیط کاری، اداری، نمایشگاهی و فروشگاهی می باشد. اگر شما مالک یک فروشگاه هستید مطمئنا می خواهید محیط فروشگاهی شما بسیار متفاوت و خاص باشد. اولین قدم ساخت فروشگاه با ظاهری متفاوت، زیبا و […]

۱۶ شهریور ۱۳۹۵

یافت آباد بازار مبل

 

 اجرای سقف کشسان لابل (Labell) تهران، یافت آباد بازار مبل

گروه صنعتی لابل اجرا کننده انواع سقف کشسان و دیوارپوش کششی برای محیط کاری، اداری، نمایشگاهی و فروشگاهی می باشد. اگر شما مالک یک فروشگاه هستید مطمئنا می خواهید محیط فروشگاهی شما بسیار متفاوت و خاص باشد. اولین قدم ساخت فروشگاه با ظاهری متفاوت، زیبا و در عین حال کاربردی است.

استفاده از سقف کشسان لابل در دکوراسیون داخلی محیط کار، از بهترین روش ها برای زیبا کردن محیط کاری است. لابل با ارائه انواع سقف کششی مانند سقف کششی چاپی ، ساده ، ستاره ای، حجمی و اپلای برای سلیقه های متفاوت، سقفی متفاوت ارائه می کند.

یافت آباد بازار مبل

 

استفاده از سقف کشسان لابل در فروشگاه مبل

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل از جمله مکان هایی است که چیدمان و دکور در آن بسیار مهم است. یک فروشگاه مبلمان موفق به گونه ای دکوراسیون خود را انتخاب می کند که به بهترین نحو نشان دهنده یک اتاق خواب یا نشیمن زیبا باشد. به این شکل که گویی مبلمانی زیبا و شیک زیر سقفی خاص قرار دارد. طبیعتا میل و رغبت مشتری به خرید کردن از چنین فروشگاهی بیشتر می شود. زیرا هم دکوراسیون داخلی فروشگاه و هم نورپردازی زیبای محیط باعث درخشش محصولات و جذب مشتری می شود.

سقف کششی لابل علاوه بر زیبایی خیره کننده، کارایی و مزیت های بیشماری نیز دارد. برای مثال لوازم موجود در یک فروشگاه مبلمان اکثرا چوبی هستند و در برابر آتش آسیب پذیرند. در چنین شرایطی سقف کششی لابل به دلیل قابلیت ضد اشتعالی، مانع شعله ور شدن آتش می شود.

قابلیت جابجایی، سقف کششی لابل را در بین کسب و کارهایی که مکان اجاره ای دارند بسیار پرطرفدار می کند. در صورت نقل مکان به محل جدید، تیم اجرایی لابل پارچه کششی را از سقف جدا کرده و به جای جدید منتقل می کند.