اجرای سقف کشسشی لابل در شرکت معماری آغ دام تبریز

 سقف کششی چاپی با طرح اقیانوس و دلفین سقف کششی شرکت معماری آغ دام واقع در تبریز، جزو پروژه های اجرایی گروه صنعتی لابل می باشد. اهمیت زیباسازی محیط کار بر هیچ کسی پوشیده نیست. مشتریان شما امروزه بیشتر برای خرید و گرفتن مشاوره، محیطی را می پسندند که تمیز و شیک باشد. نورپردازی مناسب […]

۲۸ شهریور ۱۳۹۵

اجرای سقف کششی لابل در شرکت معماری آغ دام تبریز

 سقف کششی چاپی با طرح اقیانوس و دلفین

سقف کششی شرکت معماری آغ دام واقع در تبریز، جزو پروژه های اجرایی گروه صنعتی لابل می باشد. اهمیت زیباسازی محیط کار بر هیچ کسی پوشیده نیست. مشتریان شما امروزه بیشتر برای خرید و گرفتن مشاوره، محیطی را می پسندند که تمیز و شیک باشد. نورپردازی مناسب و هماهنگ با نوع کاربری محیط نیز اهمیت بالایی دارد. زمانی که مشتری قدم در فروشگاه یا دفتر کاری شما می گذارد، دکوراسیون مناسب معرف سطح کاری شما است. معمولا موفق ترین کسب و کارها، در دفتر و یا فروشگاه خود دارای دکوراسیونی خاص و منحصر بفرد نیز هستند. مدیران موفق می دانند که ظاهر محیط کار تاثیر بسزایی بر روحیه افراد شاغل در آنجا و جذب مشتری دارد. طبیعتا اولین مسئله ای که به چشم مشتریان شما می آید ظاهر محل کار شما است. این محیط کاری می تواند بیمارستان و مطب های پزشکی و یا دفاتر فنی مهندسی و بوتیک ها باشد.

 

استفاده از سقف لابل در محیط کار

یکی از مهم ترین مشخصه های سقف کششی لابل، زیبایی آن است. وجود سقف کششی در محیط کار شما موجب می شود محیط کاری خاص و تک داشته باشید. این زیبایی ظاهری کاملا مرتبط با چیدمان و دکوراسیون دفتر کار، راهرو و سالن انتظار می باشد. برای زیباسازی قسمت های مختلف هر مکانی، روشی توسط دکوراسیون کاران و طراحان داخلی پیشنهاد می شود. پیشنهاد ما برای سقف محیط کار شما، سقف کششی لابل است. سقف لابل به دلیل جلوه بسیار بالا و منحصر به فرد و کارایی متفاوت، به شما تضمین می دهد که سقف نصب شده برای شما از نظر زیبایی و دوام جزو بهترین های موجود در ایران خواهد بود.

سقف لابل از متریال اروپایی استفاده می کند که کمپانی های تامین کننده مواد اولیه آن در کشور آلمان تحت برند رنولیت و در کشور فرانسه تحت برند آلکور دراکا می باشند. این سقف ها عمری بالای ۲۰ سال دارند و دارای تا ۱۲ سال گارانتی هستند.