اتاق کنفرانس فرودگاه عسلویه

پروژه اجرایی سقف کشسان لابل در اتاق کنفرانس فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه گروه صنعتی لابل اجرا کننده پروژه سقف کششی فرودگاه بین المللی خلیج فارس واقع در شهر عسلویه است. این فرودگاه در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و  در قسمت جنوبی شهرستان عسلویه قرار دارد. مقالات بسیار زیادی در مورد اهمیت ساخت و طراحی […]

۱۶ شهریور ۱۳۹۵

اتاق کنفرانس فرودگاه عسلویه

پروژه اجرایی سقف کشسان لابل در اتاق کنفرانس فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه

گروه صنعتی لابل اجرا کننده پروژه سقف کششی فرودگاه بین المللی خلیج فارس واقع در شهر عسلویه است. این فرودگاه در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و  در قسمت جنوبی شهرستان عسلویه قرار دارد. مقالات بسیار زیادی در مورد اهمیت ساخت و طراحی فرودگاه ها چاپ شده است. این مقالات علمی، تاکید اساسی بر لزوم استفاده از بهترین و بروزترین متریال را در ساخت و طراحی فرودگاه دارند.

برخی فرودگاه ها به این امر اهمیت داده و از تکنولوژی روز برای زیباتر جلوه دادن محیط فرودگاه استفاده کردند. برای مثال فرودگاه بین المللی خلیج فارس در شهرستان عسلویه فرودگاهی است که به این مهم توجه کرده است.

اتاق کنفرانس فرودگاه عسلویه

اهمیت استفاده از سقف کششی لابل در فرودگاه ها:

سقف کششی لابل، ضد اشتعال بوده و وزن سنگین را به راحتی تحمل می کند. به همین دلیل پوشش مناسبی برای سقف اماکن پر جمعیت مانند فرودگاه ، ایستگاه قطار و پایانه مسافربری است. سقف کششی لابل جنبه های زیبایی شناختی فراوانی دارد. این مزایا شامل بالا بردن جلوه بصری محیط با بزرگنمایی و بخشیدن عمق به سقف می شود. همچنین به دلیل داشتن مزایایی چون ویژگی ضد اشتعال،تحمل بار سنگین، ضد غبار و غیره امنیت محیط را بالا می برد.

 

اتاق کنفرانس فرودگاه بین المللی خلیج فارس

علاوه بر این ساخت و طراحی اتاق کنفرانس هر مکانی، دارای اهمیت بسیار زیادی در ساختمان می باشد. سقف چنین محیط هایی باید دارای بیشترین قابلیت آکوستیکی باشد. سقف کششی لابل دارای خاصیت آکوستیک است و این ویژگی موجب می شود صدای محیط با کیفیت بالایی به گوش شنونده برسد. همچنین این ویژگی بسیار مهم در سقف لابل صداهای مزاحم پس زمینه را نیز فیلتر می کند. به این معنی که نمی گذارد صداهای اضافه باعث رساندن آزار و از بین بردن تمرکز حضار شود.