دکوراسیون تابستانی با چند ایده ساده

این روزها تابستان مهربان تر و گرم تر از سال های گذشته شروع شده است. بهتر است دکوراسیون خانه را تغییر بدهیم. تغییر دکوراسیون تابستانی فضای خانه را ملایم تر و خنک تر خواهد کرد. در این مطلب می خوانید چگونه با این چند تغییر کوچک حال و هوای خانه را تغییر دهیم.   چند […]

تغییر دکوراسیون تابستانی
۱۲ تیر ۱۳۹۷

این روزها تابستان مهربان تر و گرم تر از سال های گذشته شروع شده است. بهتر است دکوراسیون خانه را تغییر بدهیم. تغییر دکوراسیون تابستانی فضای خانه را ملایم تر و خنک تر خواهد کرد. در این مطلب می خوانید چگونه با این چند تغییر کوچک حال و هوای خانه را تغییر دهیم.

 

چند ایده ساده برای تغییر دکوراسیون تابستانی

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با تعویض پرده های حریر

 

۱٫ تعویض پرده های منزل برای تغییر دکوراسیون تابستانی

فصل تابستان بهترین فرصت است که پرده های ضخیم را با پرده های حریر و توری با رنگ های روشن تعویض کنید. اینگونه نور طبیعی را به منزلتان دعوت کنید.

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با کوسن های آبی

۲٫ کوسن های رنگ روشن و سرد

رنگ و جنس کوسن هایی که برای مبلمان منزل استفاده می کنید را تغییر دهید . برای دکوراسیون تابستانی پارچه های ساتن و کتان با رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند. رنگ های آبی، سبز و لیمویی را فراموش نکنید.

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با چیدمان میز عصرانه

۳٫ رومیزی روشن و متفاوت برای عصرانه

هیچ چیز دلچسب تر از یک عصرانه تابستانی در جمع دوستان و خانواده نیست. با دکوراسیون تابستانی میز عصرانه، دستمال سفره های رنگی و گل های زیبا خاطره این روزها را ماندگار کنید.

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با تزئین شومینه

۴٫ از شمع و گل داخل شومینه استفاده کنید

اگر در منزلتان شومینه دارید در تابستان از شمع های روشن و گل های زیبا برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید. گل ها نشانی از تازگی و طراوت را به طراحی داخل منزل شما می بخشند.

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با رنگ های روشن

۵٫ از ترکیب رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید

ترکیب رنگ های سفید، صورتی و آبی را فراموش نکنید. این رنگ های زیبا و روشن را به صورت آویز های دیواری، وسایل تزئینی، تابلو و گل به دکوراسیون تابستانی منزل اضافه کنید.

 

تغییر دکوراسیون تابستانی با وسایل دکوری رنگ روشن

۶٫ از وسایل دکوری با رنگ روشن و سفید استفاده کنید

در تابستان از وسایل دکوری رنگ روشن استفاده کنید. این دکوری ها حس سبکی و شادابی را به شما تقدیم می کنند. از رنگ سفید قدرتمندترین رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی یاد می شود. این رنگ را می توان با هر رنگ دیگر در دکوراسیون ترکیب کرد.

 

ثبت درخواست طراحی دکوراسیون داخلی