دکوراسیون آشپزخانه مدرن با سقف کشسان

شاید پا به آشپزخانه های زیادی گذاشته باشید که سادگی و زیبایی آنها شما را جذب کرده باشند. کابینت های تخت، دیوارپوش های ساده و سقف های مسطح بکار برده شده در این فضاها حس آرامش و امنیت را در بیننده ایجاد می کند. یکی دیگر از نشانه های مدرنیته در دکوراسیون آشپزخانه مدرن استفاده […]

دکوراسیون آشپزخانه مدرن
۲۷ خرداد ۱۳۹۷

شاید پا به آشپزخانه های زیادی گذاشته باشید که سادگی و زیبایی آنها شما را جذب کرده باشند. کابینت های تخت، دیوارپوش های ساده و سقف های مسطح بکار برده شده در این فضاها حس آرامش و امنیت را در بیننده ایجاد می کند. یکی دیگر از نشانه های مدرنیته در دکوراسیون آشپزخانه مدرن استفاده از متریال جدید و بروز در طراحی داخلی آشپزخانه است.  کابینت های جدید بدون دستگیره ، رنگ های ساده و سقف های کاذب مسطح همچون سقف کشسان، برخی از متریال مدرن در طراحی داخلی آشپزخانه می باشند.

دکوراسیون آشپزخانه مدرندکوراسیون آشپزخانه، سقف کشسان لاکر

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن با سقف کشسان

سقف های کاذب کشسان جزو جدیدترین سقف های کاذب هستند. تنوع طرح و رنگ سقف کشسان در کنار قابلیت پیاده سازی آن در هر فضای مسقف این نوع سقف را تبدیل به بهترین گزینه در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و امروزی می کند . امروزه آشپزخانه های  بسته و قدیمی جای خود را به آشپزخانه های باز و مدرن داده اند و نمای بیرونی آشپزخانه نقش مهمی در دکوراسیون منزل ایفا می کند.

اولین اصل برای طراحی آشپزخانه ای مدرن توجه با کاربردی بودن دکوراسیون است. همچنین استفاده بهینه از فضای آشپزخانه در کنار قابلیت نگهداری وسایل آشپزخانه را نیز باید در نظر بگیرید.در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن به رنگ و جنس کابینت ها دقت کنید. خوشبختانه می توانید رنگ سقف کشسان را با وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید.جهت مشاوره و سفارش طراحی دکوراسیون داخلی فرم ثبت درخواست طراحی دکوراسیون داخلی  را ارسال کنید.