طراحی داخلی استخر با سقف کشسان

در پایان یک روز پرتلاش کاری هیچ چیز بهتر از شنا و وقت گذراندن در استخر نیست. افراد معمولا برای تفریح، استراحت و ورزش به استخر ها مراجعه می کنند. به خصوص در فصل تابستان که مراجعین این تفریحگاه ها رو به افزایش هستند. از این رو علاوه بر پاکیزگی استخر، طراحی داخلی آن نیز […]

طراحی داخلی استخر با سقف کشسان
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

در پایان یک روز پرتلاش کاری هیچ چیز بهتر از شنا و وقت گذراندن در استخر نیست. افراد معمولا برای تفریح، استراحت و ورزش به استخر ها مراجعه می کنند. به خصوص در فصل تابستان که مراجعین این تفریحگاه ها رو به افزایش هستند. از این رو علاوه بر پاکیزگی استخر، طراحی داخلی آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

طراحی داخلی استخر با سقف کشسانسقف کشسان ترنسپرنت همراه با نورپردازی

 

زیبایی، پاکیزگی، نمای چشم نواز و نورپردازی مناسب در کنار امکانات رفاهی، استخر را تبدیل به یک مرکز تفریحی محبوب کرده است. یکی از مواردی که در طراحی داخلی استخر مورد توجه قرار می گیرد دکوراسیون سقف و دیوار هاست. همان طور که می دانید دمای بالا و رطوبت موجب آسیب به سطوح در استخرهای سرپوشیده می شوند. با این شرایط بهتر است در دکوراسیون داخلی استخر از متریالی استفاده کنیم که در مقابل رطوبت و تغییر دما مقاوم باشد.

 

کاربرد سقف کشسان در طراحی داخلی استخر

سقف کشسان یک نوع سقف کاذب است. سقف کشسان در مقابل رطوبت مقاوم است و بهترین گزینه برای نصب در مکان های مرطوب مانند استخر و سرویس های بهداشتی می باشد. این نوع سقف را می توان در انواع سقف چاپی و ساده در استخر نصب کرد. همچنین نصب سقف کشسان، نورپردازی استخر را نیز امکان پذیر می کند.