هیتر

هیتر از اصلی ترین ابزار نصب سقف کشسان است و بدون آن عملا نمی توان سقف را نصب کرد.گرمای حاصله از هیتر به سمت سقف کشسان هدایت شده که موجب کش آمدن پارچه به اندازه مورد نیاز برای ابعاد سقف می شود.

هیتر
۲۴ آبان ۱۳۹۶

هیتر

هیتر چیست؟

هیتر از اصلی ترین ابزار نصب سقف کشسان است و بدون آن عملا نمی توان سقف را نصب کرد. هیترهای صنعتی (جت هیتر) در نصب سقف کشسان به منظور گرمادهی به پارچه کششی استفاده می شوند. گرمای حاصله از آن به سمت سقف کشسان هدایت شده که موجب کش آمدن پارچه به اندازه مورد نیاز برای ابعاد سقف می شود. پس از گرمادهی به سقف، پارچه کششی را به وسیله کاردک به داخل پروفیل ها هدایت می کنند تا شکل نهایی را به خود بگیرد.

 

انواع هیتر

استفاده از هیتر قابل حمل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. با استفاده از این تجهیزات سقف کشسان، تیم نصب انواع محصولات کشسان، از جمله دیوارپوش و سقف کشسان به راحتی می توانند به پارچه های مورد استفاده با متراژ بسیار بالا گرما داده و آن ها را آماده نصب کنند. هیترها انواع مختلفی دارند که بر اساس سوخت مورد نیاز، ظرفیت گرمادهی متفاوت و قابلیت و یا عدم قابلیت حمل، دسته بندی می شوند.

هیتر گازی قابل حمل، ایمن و سازگار با محیط زیست است. همچنین قیمت مناسب و قدرت بالایی دارند. اگر به نوع بدون شعله و ایمن برای کار خود نیاز دارید، ما به شما هیترهای گازی موجود در سایت لابل را پیشنهاد می کنیم. این ابزار جهت فرم دهی از یک شعله پخش کن محافظ دار استفاده می کند. بدنه آن دارای نقطه اتصال ورودی شیر گازی همراه با رگلاتور به کپسول می باشد. علاوه بر آن بدنه این هیتر از استیل رنگ شده است و دارای توری محافظ موتور می باشد. شما می توانید با استفاده از دکمه سه حالته: خاموش، استندبای و روشن همراه با دکمه فندک خودکار و از همه  مهمتر صفحه دیجیتال تنظیم درجه گرما، حرارت را به اندازه مورد نیاز خود تنظیم کنید.

 

مطالب مشابه