۱۸ آبان ماه، روز جهانی کیفیت

۱۸ آبان ماه ، روز جهانی کیفیت دومین پنج شنبه ماه نوامبر مصادف با ۱۸ آبان ماه ، روز جهانی کیفیت ثبت شده است. این روز دارای اهمیت زیادی برای سازمان ها در سطح بین المللی می باشد. گروه صنعتی لابل به پاس وفاداری مشتریان و همکاری نمایندگان، تمام تلاش خود را برای افزایش روز […]

روز جهانی کیفیت
۱۸ آبان ۱۳۹۶

18 آبان ماه، روز جهانی کیفیت

۱۸ آبان ماه ، روز جهانی کیفیت

دومین پنج شنبه ماه نوامبر مصادف با ۱۸ آبان ماه ، روز جهانی کیفیت ثبت شده است. این روز دارای اهمیت زیادی برای سازمان ها در سطح بین المللی می باشد. گروه صنعتی لابل به پاس وفاداری مشتریان و همکاری نمایندگان، تمام تلاش خود را برای افزایش روز افزون کیفیت کالای ارائه شده می کند. برای گروه صنعتی لابل کیفیت، ویژگی تقویت شده محصولات و یا خدماتی است که به مشتریان ارائه می کند.

گروه صنعتی لابل مفتخر است ارائه دهنده محصولات دارای استاندارد اروپایی به مشتریان و نمایندگان محترم باشد. برندهای نام آشنای اروپایی مانند برند فرانسوی آلکور دراکا و برند آلمانی رنولیت، خود معرف سطح کیفی محصولات لابل می باشند. کیفیت محصولات ارائه شده در لابل برگ برنده سازمانی ما است که موجب می شود مشتریان ما، عاملیت ها و نمایندگان از همکاری با ما خرسند باشند.

وقتی جامعه ای یک سازمان را «با کیفیت» بداند، شهرت آن سازمان حفظ می شود، سودآوری در آن بالا می رود و آینده مجموعه روشن تر می شود. به همین دلیل تمام ارگان ها و سازمان ها جهت بهبود خدمات ارائه شده به مشتریان و کاربران می کوشند.