اجرای سقف کششی لاکر در اصفهان

  اجرای سقف کاذب کششی لابل (Labell) در اصفهان   این سقف زیبا، کاری از گروه صنعتی لابل است که سقف لاکر  نام دارد. سقف لاکر یکی از انواع پرطرفدار سقف کاذب کششی می باشد. این پارچه کششی به دلیل داشتن سطحی براق و صاف، تصویر کل محیط را در خود منعکس می کند به همین دلیل […]

۱۹ آبان ۱۳۹۵

سقف براق

 

اجرای سقف کاذب کششی لابل (Labell) در اصفهان

 

این سقف زیبا، کاری از گروه صنعتی لابل است که سقف لاکر  نام دارد. سقف لاکر یکی از انواع پرطرفدار سقف کاذب کششی می باشد. این پارچه کششی به دلیل داشتن سطحی براق و صاف، تصویر کل محیط را در خود منعکس می کند به همین دلیل آن را سقف آینه ای نیز می نامند. این خاصیت باعث می شود محیط کار یا زندگی شما بزرگتر دیده شود. این ویژگی همچنین به سقف شما عمق بصری زیبایی می بخشد.

سقف کششی لاکر دارای طیف رنگی بسیار وسیعی است. پارچه کششی لاکر دارای پالت رنگی با حدود ۱۵۰ رنگ مختلف است. به همین دلیل مشتریان عزیز لابل می توانند رنگ دلخواه و هماهنگ با محیط زندگی خود را انتخاب کنند.

پارچه کششی لاکر نیز مانند انواع دیگر پارچه کششی دارای قابلیت چاپ نقوش مورد علاقه شما است. چاپ طرح بر روی پارچه لاکر جلوه زیبایی به سقف منزل و یا محل کار مشتریان عزیز می بخشد. البته استفاده از سقف لاکر به صورت تک رنگ نیز به محیط کار شما سادگی و جذابیت می بخشد.

 

تیتر: استفاده از سقف کششی لاکر سبز رنگ

در تصویر می بینید که سقف کشی لاکر اجرا شده بر سقف، به راحتی نقطه جذب نگاه مشتری شده است. در ابتدای ورود مشتری به این محیط، تفاوت سقف این مکان و سقف مکان های دیگر آشکار است. چنین تفاوت ‌هایی باعث می شود محیط کار شما در ذهن مشتریانتان تداعی کننده محیطی مدرن، شیک و زیبا باشد. از اثرات بسیار مثبت ماندگاری در ذهن افراد، جذب مشتری بیشتر و بالارفتن فروش است.

تغییر دادن دکوراسیون محل کار همیشه از جمله نکاتی است که رعایت آن توصیه شده است. با رعایت این نکته محیطی مفرح برای خود و کارکنانتان به وجود می آورید.

 

 

 

اجرای سقف کششی لاکر در اصفهان

  • پروژه اجرایی سقف لاکر
  • محل پروژه: اصفهان