خانه  »  مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی

مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی

اجرای دکوراسیون داخلی یک امر زمان بر است که دانش و تجربه کافی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون را می طلبد. ما به شما کمک می کنیم فضای داخلی منزل یا دفتر کار خود را به زیبایی طراحی کنید. در ظاهر استفاده از خدمات مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی پر هزینه به نظر می آید اما در حقیقت در پایان کار، از بسیاری از هزینه های بیهوده کاسته می شود. توجه داشته باشید که شما ممکن است در طراحی منزل یا دکوراسیون دفتر کار خود تجربه نداشته و تنها سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید، اما یک طراح، علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شخصی شما، با دید حرفه ای و سال ها تجربه، بهترین استفاده را از فضا می کند. یک طراح داخلی با در نظر گرفتن نور، رنگ، انرژی، کاربرد لوازم، قوانین فنگ شویی و … فضایی زیبا و کاربردی برای شما به وجود می آورد.

مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی

استخدام یک طراح داخلی چه مزایایی دارد؟

تجربه طراحان دکوراسیون داخلی در کنار آشنایی آنها با برندهای با کیفیت و معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی و عناصر دکوراسیون، گزینه های مختلفی را پیش روی شما قرار خواهد داد. بسته به هزینه ای که در نظر دارید، مشاور طراحی دکوراسیون داخلی می تواند گزینه های مختلفی را به شما ارائه دهد. با کمک گرفتن از یک تیم طراح داخلی با برند های مختلفی از مبلمان، کفپوش، پرده، عناصر دکوراتیو، کاغذ دیواری، سقف کاذب، دیوار کاذب و … آشنا می شوید که هیچ یک را در فروشگاه های معمولی نمی توان یافت و تنها در نمایشگاه های خصوصی طراحان دکوراسیون داخلی یافت می شود.

یک طراح داخلی به شما کمک می کند نوع و شدت رنگ و نور مناسب دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید. همچنین طراحی هوشمندانه دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند از حداکثر فضا در چیدمان منزل استفاده کنید. امروزه علاوه بر طراحی دکوراسیون منازل، طراحی دکوراسیون داخلی محیط های کاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خوشبختانه مدیران به تاثیر چیدمان محیط کار بر روی بازدهی کاری و روحیه کارکنان پی برده اند.

سلایق شخصی خود را با طراح داخلی دکوراسیون منزلتان مطرح کنید؛ به او بگویید چه چیزهایی به شما انگیزه می دهد و در چه محیطی راحت تر هستید. توجه به علایق شما نتیجه نهایی دکوراسیون داخلی را دل انگیز و انرژی بخش خواهد کرد. یک طراح حرفه ای نظرات و سلایق شما را در طرح نهایی دکوراسیون داخلی منزلتان بکار می برد. از این طریق شما می توانید علایق شخصی خود را در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار ببینید و سهم بزرگی در طراحی دکوراسیون داشته باشید.

 

مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی

 

تعرفه طراحی دکوراسیون داخلی

بودجه مشخصی را برای اجرای طراحی دکوراسیون کنار بگذارید. قسمت مورد نظر خود از منزل که می خواهید تغییر دهید را مشخص کنید. به عنوان مثال آیا دکوراسیون اتاق پذیرایی مد نظر شماست یا مایلید طراحی داخلی اتاق خواب ها تغییر کند؟ می خواهید کفپوش را نیز تغییر دهید یا تنها به دکوراسیون دیوار ها و طراحی سقف در کنار وسایل منزل می پردازید؟ گزینه های مختلفی از جمله متراژ فضای طراحی، موقعیت پروژه، نوع طراحی و خود طراح در هزینه طراحی داخلی تعیین کننده هستند. هر یک از این گزینه ها مانند قیمت طراحی سقف، طراحی داخلی، طراحی فضای بیرونی و … به صورت مجزا محاسبه می شود.

هزینه طراحی داخلی به شیوه های مختلفی از جمله محاسبه ساعتی، متراژ، درصدی و توافقی قرارداد بسته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش سفارش طراحی دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید.

 

ثبت درخواست طراحی دکوراسیون داخلی

 

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی

گروه صنعتی لابل با استفاده از طراحان مجرب، شما را در بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل و محل کارتان یاری می کند تیم طراحی دکوراسیون لابل خدمات متنوعی از جمله طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون داخلی دفتر کار و فروشگاه ها، طراحی سقف کشسان، اجرای سقف، طراحی دیوار کاذب و دیوارپوش، طراحی غرفه های نمایشگاهی خلاقانه، طراحی داخلی و نظارت بر پروژه به شما عزیزان ارائه می کند. طراحان لابل از زمان مشاوره و ارائه ایده تا اجرای دکوراسیون داخلی در کنار شما خواهند بود.

 

با تکمیل فرم درخواست طراحی دکوراسیون داخلی، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در رابطه با دریافت خدمات مشاوره و اجرای طراحی داخلی شما را راهنمایی خواهند کرد.