سقف کشسان در بیمارستان ها

    سقف کشسان در بیمارستان ها سقف کشسان همانطور که درباره آن صحبت کردیم ، نوعی سقف کاذب است که متریال سازنده آن از جنس پی وی سی می باشد ، سقف کشسان و دیوار کشسان یکی از مدرن ترین عناصر سازنده دکوراسیون و طراحی داخلی به حساب می  آیند و رفته رفته در […]

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

بیمارستان امام حسین کرمانشاه

 

 

سقف کشسان در بیمارستان ها

سقف کشسان همانطور که درباره آن صحبت کردیم ، نوعی سقف کاذب است که متریال سازنده آن از جنس پی وی سی می باشد ، سقف کشسان و دیوار کشسان یکی از مدرن ترین عناصر سازنده دکوراسیون و طراحی داخلی به حساب می  آیند و رفته رفته در حال جایگزینی با کناف و مصالح سنتی می باشند.

 

اگر به قسمت نمونه کارها سر زده باشید ، شاید متوجه شده اید که سقف کشسان تنها جنبه تزیینی دارد و به لطف انعطاف پذیر بودن از نظر طرح و رنگ و تصویر چاپی بر روی آن فقط در دکوراسیون و طراحی داخلی  به کار می رود.

سقف کشسان در بیمارستان ها

در این بخش به یکی از مزایای مهم سقف و دیوار کشسان می پردازیم و کاربرد آن را در بیمارستان ها به خصوص در اتاق عمل و زایشگاه بررسی می نماییم. با ما همراه باشید.

 

یکی از مزایای مهم پارچه سقف کشسان و دیوار کشسان ، آنتی باکتریال بودن آن می باشد ، این خاصیت یکی از مزایای مهم بعضی از مصالح ساختمانی از جمله نانو ذرات نقره و نانو ذرات مس می باشد که در ساختمان های پیشرفته به وفور از آن استفاده می شود.

 

آنتی باکتریال به هر چیزی گفته می شود که باکتری را نابود کند و یا  از رشد باکتری ها جلوگیری کند ، به لطف خاصیت آنتی باکتریال پارچه استفاده شده در  سقف کشسان و دیوار کشسان ، وجود این دو فناوری در بیمارستان ها ، اتاق عمل ها و زایشگاه ها که از حساسیت بسیار بالایی نسبت به باکتری ها برخوردارند ، امری حیاتی تلقی می شود.

 

سقف کشسان در بیمارستان ها