دکوراسیون سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی هم مانند دیگر بخش های منزل شما نیاز به تغییر دکوراسیون دارد. این تغییر کوچک می تواند استفاده از وسایل و عناصر مختلف همچون گل و مجسمه های دکوری باشد. از دیگر تغییرات دکوراسیون در سرویس بهداشتی و حمام استفاده از متریال جدید دکوراسیون می باشد. در این پست اهمیت تغییر دکوراسیون سرویس […]

دکوراسیون سرویس بهداشتی
۰۱ مرداد ۱۳۹۷

سرویس بهداشتی هم مانند دیگر بخش های منزل شما نیاز به تغییر دکوراسیون دارد. این تغییر کوچک می تواند استفاده از وسایل و عناصر مختلف همچون گل و مجسمه های دکوری باشد. از دیگر تغییرات دکوراسیون در سرویس بهداشتی و حمام استفاده از متریال جدید دکوراسیون می باشد. در این پست اهمیت تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی را با هم بررسی می کنیم.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی

 

اهمیت توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی

حتما شما هم دوست دارید این مکان زیباتر دیده شود. در طراحی داخلی معمولا به دکوراسیون فضاهای بزرگتر توجه می کنیم و از دکوراسیون فضاهای کوچکتری مانند سرویس بهداشتی و حمام غافل می شویم.اما جدا از زیبایی باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که متریال مورداستفاده در دکوراسیون این فضاهای کوچک رابطه ای مستقیم با سلامتی ما دارند. این موضوع خود اهمیت توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی را نشان می دهد. از سویی دیگر توجه به زیبایی طراحی دکوراسیون در کنار نکات بهداشتی حس آرامش و سلامت بیشتری را در این فضا ها ایجاد می کند.

 

 

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی با سقف کشسان لابل

سقف کشسان بر خلاف انواع دیگر سقف کاذب قابل نصب در فضاهای کوچکی مانند سرویس بهداشتی و حمام است. این نوع سقف با تنوع رنگ و تصویر به شما کمک می کند تغییرات ویژه ای را در دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید. همان طور که اشاره کردیم بهداشت و ایمنی متریال مورد استفاده در مکان هایی همچون سرویس بهداشتی و حمام اهمیت زیادی دارد. سقف کشسان لابل به یمن خصوصیت آنتی باکتریال خود گزینه ای مناسب برای کاربرد در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به شمار می آید. این سقف کاذب گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کند.

 

دکوراسیون-سرویس-بهداشتی-با-استفاده-از-سقف-کشسان

 

نصب آینه یکی دیگر از نکاتی است که نقش زیادی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد. جالب است بدانید سقف کشسان لاکر یا سقف آینه ای تمامی تصاویر را منعکس می کند. استفاده از سقف لاکر در دکوراسیون این فضاهای کوچک، فضا را بزرگتر و روشن تر نمایش می دهد.

 

 

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی با سقف ترنسپرنت

 

نورپردازی سرویس بهداشتی خود از موارد چالش برانگیز است.معمولا در سرویس بهداشتی و حمام امکان استفاده از نور طبیعی وجود ندارد . از این رو بهتر است در دکوراسیون سرویس بهداشتی قابلیت نورپردازی متریال مورد توجه قرار بگیرد. سقف های کشسان لابل امکان نورپردازی این فضاها را چه از پشت سقف کشسان، چه بر روی سقف لابل برای شما فراهم می کنند. در صورتی که نیاز به نور بیشتری در این فضا دارید پیشنهاد ما نصب سقف کشسان ترنسپرنت است. این نوع سقف کاذب بیشترین گذر نور را داراست و زیبایی دکوراسیون شما را صد چندان می کند. علاوه بر نورپردازی، سقف کاذب کشسان قابلیت نصب تجهیزات تصفیه هوا را نیز داراست.

 

مشاهده نمونه کار دکوراسیون سرویس بهداشتی با سقف کشسان