نصب سقف کشسان در ۱۰ مرحله ساده

نصب سقف کشسان در ۱۰ مرحله ساده اگر تصمیم به نصب سقف کشسان دارید این مطلب برای شما است. در اینجا راهنمای نصب سقف کشسان در ۱۰ مرحله ساده را برای شما گرد آورده ایم.   تصمیم­ خود را برای استفاده از سقف کشسان قطعی کنید. اگر در تصمیم خود برای استفاده از سقف کشسان […]

نصب سقف کشسان در 10 مرحله ساده
۰۹ آذر ۱۳۹۶

نصب سقف کشسان در ۱۰ مرحله ساده

اگر تصمیم به نصب سقف کشسان دارید این مطلب برای شما است. در اینجا راهنمای نصب سقف کشسان در ۱۰ مرحله ساده را برای شما گرد آورده ایم.

 

  1. تصمیم­ خود را برای استفاده از سقف کشسان قطعی کنید.

اگر در تصمیم خود برای استفاده از سقف کشسان مردد هستید، می توانید مزیت های آن را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. برای مثال  مزیت اصلی سقف کشسان نصب سریع ، نگهداری آسان و کم هزینه، قابلیت جابجایی و همچنین تنوع بالای طرح و رنگ آن ها است. علاوه بر این سقف­ های کشسان بسیار بادوام و ایمن هستند. به همین دلیل  انتخاب بسیار مناسبی برای طراحی داخلیاماکن پزشکی، آموزشی، بهداشتی و تفریحی مانند رستوران­ها، کافه­ ها، استخر ها و باشگاه ­ها می باشند.

 

  1. پارچه یا طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر این تصمیم هوشمندانه را گرفته ­اید که از سقف کاذب کشسان استفاده کنید، باید پارچه، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. طرح براق، ساتن یا مات؟ نورگذر یا غیر نورگذر؟ آیا می خواهید تصویر مورد علاقه­ خود و یا لوگوی شرکت خود را روی آن چاپ کنید؟ نمونه تصاویر و طرح­ ها را می­توانید از اینجا ببینید. در زیر نمونه کاتالوگ سقف کاذب کشسان لابل را نیز مشاهده می کنید.

 

تنوع رنگ پارچه کشسان لابل

انواع رنگ پارچه کشسان لابل

 

  1. برند مناسب را انتخاب کنید.

پس از انتخاب طرح مورد نظر، زمان انتخاب برند برتر رسیده است. مشاوران حرفه ای گروه صنعتی لابل، شما مشتریان عزیز را از مرحله­ انتخاب تا نصب سقف­ کشسان و مراقبت ­های بعدی همراهی می نمایند. شما به راحتی می توانید کیفیت سقف های تولید شده توسط گروه صنعتی لابل را با برند های دیگر مقایسه کنید.

 

لوگو سایت لابل

 

  1. محل مورد نظر را آماده کنید.

اگر سقف شما از گچ ساخته شده است، در این مرحله کار زیادی ندارید. از مزیت های سقف کشسان عدم نیاز به تخلیه کل اسباب موجود در محیط است؛ ممکن است لازم باشد کمی محیط را خلوت کرده و یا یک روکش روی مبلمان خانه بکشید. اما جدا از آن به هیچ آماده سازی دیگری نیاز ندارید. نصب را می توان بلافاصله شروع کنید!

 

آماده سازی محیط برای نصب سقف کشسان لابل

 

  1. پروفیل آلومینیومی را نصب کنید.

سقف کششی شما به کمک پروفیل ­های آلومینیومی نصب شده بر حاشیه دیوار منتهی به سقف مورد نظر، نصب می­ شود. اگر سقف کششی شما متراژ بالایی دارد، باید پروفیل ­های آلومینیومی بیشتری را با فواصل مناسب از سقف بر دیوار نصب کنید. این کار باعث می شود بتوانید پارچه با متراژ بالا را به هم متصل کنید.

 

نصب پروفیل سقف کشسان لابل

 

  1. تجهیزات نورپردازی و دیگر تجهیزات (تهویه، اعلام حریق) را در زیر سقف نصب کنید.

تجهیزات مخصوص نصب نورپردازی و دیگر سیستم­ ها ( برای مثال سیستم هشدار حریق) را به سقف اصلی متصل کنید. ارتفاع تجهیزات را با سقف تنظیم کنید تا بتوانید آن ها را راحت تر در طول سقف نصب کرده و در جای مناسب قرار دهید.

 

  1. با استفاده از هیتر، به سقف کشسان گرما دهید.

برای اینکه پارچه­ کشسان به حد لازم و به شکل یکنواخت کش بیاید، باید به آن گرما داده شود؛ این گرما با استفاده از هیترهای حرارتی قابل حمل داده می شود که موجب بالا رفتن قابلیت کشسانی پارچه می­شود.

 

استفاده از هیتر برای گرمادهی به سقف کشسان

 

  1. با استفاده از کاردک های مخصوص، سقف را نصب کنید.

بعد از اینکه پارچه به اندازه مورد نیاز کش آمد، لبه­ های آن را که از پیش به هارپون متصل بوده اند، با کاردک به داخل پروفیل­ های آلومینیومی نصب شده، هدایت کنید.

 

استفاده از کاردک برای نصب سقف کششی

 

  1. تجهیزات نورپردازی و دیگر تجهیزات را جایگذاری کنید.

در صورتی که از نورپردازی بیرونی مانند هالوژن و لوستر استفاده می کنید، واشرهای نگهدارنده (پلت فرم) را به سقف چسبانده و سپس درون آن را سوراخ کنید تا بتوانید سیستم نورپردازی و دیگر سیستم ­ها را در آن جایگذاری کنید. هالوژن ها  و یا دیگر سیستم­ ها به کابل­ هایی متصل شده و از درون این سوراخ ­ها به بیرون کشیده می شوند.

 

  1. پاکسازی نهایی.

هرگونه لکه یا اثر انگشت روی سقف را می ­توانید به راحتی با یک پارچه نمدار پاک کنید.

 

نصب سقف کشسان لابل در 10 مرحله

 

 

تبریک می گوییم، شما موفق به نصب سقف کششی شده اید!