نصب سقف کشسان در فضای مرطوب

سقف کشسان لابل را می توان در تمامی مکان هایی که بنا به دلایلی مرطوب هستند، نصب کرد. برای مثال سقف کشسان یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در استخرهای عمومی و شخصی، باشگاه های ورزشی، مراکز آب درمانی، سرویس بهداشتی و حمام است. همچنین نصب سقف کشسان در منازل واقع در شهرهای مرطوب […]

۱۹ تیر ۱۳۹۷

سقف کشسان لابل را می توان در تمامی مکان هایی که بنا به دلایلی مرطوب هستند، نصب کرد. برای مثال سقف کشسان یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در استخرهای عمومی و شخصی، باشگاه های ورزشی، مراکز آب درمانی، سرویس بهداشتی و حمام است. همچنین نصب سقف کشسان در منازل واقع در شهرهای مرطوب مانند شهرهای مجاور دریا، نیز گزینه بسیار مناسبی است. اما چرا نصب سقف کشسان در فضای مرطوب تا این اندازه توصیه می شود؟

اولین و مهم ترین دلیل برای نصب سقف کشسان در فضای مرطوب، مقاومت سقف کشسان در برابر رطوبت است. سقف کشسان از جنس پارچه های پی وی سی ضد اشتعال و ضد رطوبت است که ذرات آب و بخار آب را به خود جذب نمی کند، دچار لکه و ترک نمی شود و به بهترین نحو زیبایی و کارایی خود را حفظ می کند. به این ترتیب سقف کشسان سقف مناسب محیط مرطوب، بهترین سقف برای حمام و سرویس بهداشتی و سقف مناسب برای استخر، سونا و جکوزی است.

در زیر تصاویری از سقف کشسان نصب شده در سرویس های بهداشتی را مشاهده می کنید.

 

تصاویری از نصب سقف لابل در استخر

سقف کشسان بعلاوه بر عدم جذب رطوبت ، ضد کلر نیز بوده و سطح آن در تماس با کلر تغییر رنگ نداده و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

نصب سقف کشسان در استخرسقف ضد رطوبت در استخر

نصب سقف لابل در سرویس بهداشتی

سقف مناسب حمام و سرویس بهداشتی، سقف کاذب کشسان است. این سقف ضد رطوبت و ضد اشتعال است و با طول عمر مفید بالای ۵۰ سال و ۱۲ سال گارانتی بهترین سقف کاذب برای خانه های شما است.

سقف کشسان در دستشویی سقف لابل در سرویس بهداشتی سقف سرویس بهداشتی