سقف کشسان لابل در پروژه های ساختمانی بزرگ

در پروژه های بزرگ ساختمانی، در وهله اول کیفیت و سپس سرعت انجام کار بسیار مهم است. علاوه بر آن امکان نصب و تعبیه دریچه های مختلف برای  نصب لوستر، سیستم اطفای حریق، فن کوئل، چیلر و غیره نیز عامل مهمی است. اما چرا از نظر کارشناسان ما استفاده از سقف کشسان لابل در پروژه […]

بیمارستان عرفان2
۱۲ شهریور ۱۳۹۷

در پروژه های بزرگ ساختمانی، در وهله اول کیفیت و سپس سرعت انجام کار بسیار مهم است. علاوه بر آن امکان نصب و تعبیه دریچه های مختلف برای  نصب لوستر، سیستم اطفای حریق، فن کوئل، چیلر و غیره نیز عامل مهمی است. اما چرا از نظر کارشناسان ما استفاده از سقف کشسان لابل در پروژه های ساختمانی بزرگ بهترین گزینه است؟

مدتی است که سقف کشسان به عنوان متریالی مناسب برای نصب در پروژه های ساختمانی بزرگ مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است. کارفرمایان سقف کشسان لابل جزو موسسان و صاحبان مراکز خرید و دفاتر و اداره ها تا ساختمان های بزرگ دولتی مانند ساختمان وزارت کشور می باشند به همین دلیل انتخاب متریال برای استفاده در اماکن این چنینی دارای حساسیت های بیشتری نسبت به منازل مسکونی است. جالب است بدانید برخی بیمارستان ها، داروخانه ها و درمانگاه های معتبر و شناخته شده کشورمان برای سرعت بخشیدن به روند ساخت، آماده سازی و دکوراسیون داخلی از این متریال استفاده کرده اند که تصاویر برخی از آن ها را در ادامه این مطلب خواهیم دید. اما چرا از نصب سقف کشسان در پروژه های بزرگ ساختمانی استقبال می شود؟ دلیل آن را در ادامه می خوانید.

نصب سریع، اشغال حداقلی فضا

سقف کشسان لابل در مدت زمانی بسیار کوتاه آماده و به مشتری تحویل داده می شود. تیم اجرایی لابل توانایی اجرای روزانه تا ۳۰۰ متر مربع از سقف را دارند. علاوه بر آن، حداقل فضای اشغال شده توسط سقف کشسان ۳ سانتی متر است در حالی که این میزان در سقف کاذب کناف حداقل ۱۰ سانتی متر می باشد.

سالن آمفی تئاتر وزارت بهداشت

سقف سالن آمفی تئاتر وزارت کشور

 

قابلیت اجرای یکپارچه بدون درز و جوش

در دستگاه چاپ Eco Solvent حداکثر عرض پارچه به ۳٫۵۰ متر می رسد. اما دستگاه چاپ UV قابلیت چاپ تا عرض۵٫۲۰ متر را دارد که به داشتن یک سقف یکپارچه با عرض وسیع  و طول بی نهایت کمک موثری می کند. گروه صنعتی لابل تنها ارائه دهنده انواع سقف چاپی و ساده (بدون چاپ) با عرض ۵٫۵ متر (بدون خط جوش و با یکپارچگی کامل) به مشتریان می باشد.

سقف کشسان لابل- پالادیوم

مرکز تجاری پالادیوم

قابلیت شستشو

آلودگی های مختلف همه روزه موجب زشت و کدر شدن ساختمان ها و فضای داخلی آن ها شده است. از طرفی به دلیل بلند بودن سقف اماکن تجاری و ساختمان های بزرگ، تمیز کردن آن نیز به سختی و با کیفیت پایین انجام می گیرد. اما سقف کشسان لابل را می توان با استفاده از پارچه ای نمدار به خوبی تمیز کرد. قابلیت شستشوی این سقف، آن را به سقفی بسیار پرطرفدار تبدیل کرده است که زمان، هزینه و انرژی نیروی انسانی جامعه را تا حد بسیار زیادی بهینه می کند.

کلینیک بیمارستان بقیعه الله

بیمارستان بقیه الله

بیش از ۵۰ سال طول عمر مفید و گارانتی

از آنجایی که تعویض، تعمیر و نصب مجدد سقف در ساختمان ها و اماکن دولتی، اداری و پزشکی زمان بر بوده و موجب اختلال در محیط و عدم توانایی برای ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان می شود، اهمیت زیادی به سقفی داده می شود که دارای بیشترین طول عمر مفید با بالاترین کیفیت باشد. در نتیجه تکنولوژی سقف کشسان (با طول عمری بیش از ۵۰ سال) یکی از گزینه های مناسب و مورد علاقه ی کارفرمایان است. علاوه بر آن گروه صنعتی لابل گارانتی ۱۲ ساله ای را برای سقف لابل در نظر گرفته است.

امکان تعبیه لوستر، دریچه فن کوئل، چیلر، تهویه و تجهیزات مختلف

با استفاده از انواع واشر، پلتفرم و حلقه های مختلف موجود، تعبیه دریچه فن کوئل، چیلر، تهویه، لوستر، اسپیکر سقفی و تجهیزات مختلف خانه هوشمند بر روی سقف کشسان ممکن شده است. اجرای این دریچه ها نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد که سقف نصب شده نهایی به زیبایی و بدون ایجاد چروک صورت بگیرد. کارشناسان نصب و اجرای سقف لابل با سال ها تجربه در این زمینه، توانایی نصب حرفه ای و یکدست سقف کشسان را دارند.

بیمارستان عرفان

بیمارستان عرفان

اگر برای محیط کاری خود نیاز به مشاوره در مورد سقف کشسان دارید، از طریق فرم ثبت سفارش به مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

سقف چوبی

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان