سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها

با فرا رسیدن زمان نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و خانه مدرن میدکس، افراد و شرکت های فعال در حوزه ی دکوراسیون داخلی برای جذب نگاه های همکاران و شرکت کنندگان علاقه مند به دکوراسیون داخلی در جنب و جوش هستند. علاقه مندان به صنعت دکوراسیون داخلی، تولید کنندگان انواع لوازم و آیتم های دکوراسیون […]

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها 155
۲۳ دی ۱۳۹۷

با فرا رسیدن زمان نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و خانه مدرن میدکس، افراد و شرکت های فعال در حوزه ی دکوراسیون داخلی برای جذب نگاه های همکاران و شرکت کنندگان علاقه مند به دکوراسیون داخلی در جنب و جوش هستند. علاقه مندان به صنعت دکوراسیون داخلی، تولید کنندگان انواع لوازم و آیتم های دکوراسیون داخلی، صاحبان برندها و تیم های مختلف متشکل از مهندسین عمران، ساختمان سازها، انبوه سازان، معماران و … در این نمایشگاه با شبکه همکاران و مخاطبین خود در ارتباط خواهند بود. با ما در مطلب ” سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها ” همراه باشید.

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها 1

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها

گروه صنعتی لابل با محصول سقف کشسان و برند شناخته شده ی لابل، همواره در نمایشگاه های وابسته به تکنولوژی و دکوراسیون داخلی حضوری موثر داشته و یکی از جذاب ترین غرفه های این نمایشگاه ها به حساب می رود. امسال نیز با رسیدن دی ماه دپارتمان های مختلف لابل اعم از دپارتمان طراحی، تیم اجرا، تیم IT و تیم فروش لابل برای ساختن تجربه ای متفاوت در نمایشگاه میدکس برای شما عزیزان تمام همت خود را گماشته اند. نمایشگاه دکوراسیون داخلی و خانه مدرن میدکس همه ساله در دی ماه برگزار می شود. در این نمایشگاه شما می توانید تمام دستاوردهای مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون داخلی را از نزدیک مشاهده نموده و با برند های معتبر آشنا شوید. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تمامی افراد و شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی برای آشنا شدن با رقبا، همکاران و مشتریان خود است.

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها

شما می توانید با حضور در این نمایشگاه از تخفیف های ویژه برای سقف های لاکر، گلکسی و ساتن سفید برخوردار شوید. ما تخفیف های ۱۰ الی ۲۰ درصدی برای این نوع سقف ها در نظر گرفته ایم که می توانید شرایط و مهلت آن را در صفحه ی مربوط به سقفواره سفید، فروش ویژه سقف لابل مطالعه بفرمایید. انواع سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها در معرض دید عموم قرار گرفته و می توانید با مشاهده ی آن ها از نزدیک برای سقف منازل خود راحت تر تصمیم بگیرید.

می توانید نمونه هایی از سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها را در تصاویر زیر مشاهده نمایید. این تصاویر مربوط به سقف کشسان لابل در نمایشگاه میدکس می باشند.

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها (نمایشگاه میدکس ۹۷)

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها 1

سقف کشسان لابل در نمایشگاه ها 1

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر