سقف سه بعدی

اگر با دیدن برخی تصاویر تصور کرده اید که این تصویر طرح برجسته ای دارد، شما هم گول طرح های سه بعدی طبیعی را خورده اید. در این مطلب سقف سه بعدی را بررسی می کنیم. سقف های سه بعدی می توانند منزل و اتاق شما را به شکل شگفت انگیزی عجیب و غیر عادی […]

سقف سه بعدی
۲۸ مرداد ۱۳۹۷

اگر با دیدن برخی تصاویر تصور کرده اید که این تصویر طرح برجسته ای دارد، شما هم گول طرح های سه بعدی طبیعی را خورده اید. در این مطلب سقف سه بعدی را بررسی می کنیم. سقف های سه بعدی می توانند منزل و اتاق شما را به شکل شگفت انگیزی عجیب و غیر عادی و در عین حال زیبا جلوه دهند. سقف ها و دیوارپوش های با طرح سه بعدی بی نهایت یا تونل زمان از طرح های بسیار پرطرفدار سقف کشسان هستند. این سقف را در تصویر مشاهده می کنید.

سقف سه بعدی

 

سقف سه بعدی را کجا نصب کنیم؟

سقف های سه بعدی در منازل مسکونی و اماکن تجاری و تفریحی نیز به کار برده می شوند. طرح های سه بعدی سقف کشسان تصاویر زیبای فریبنده ای را می آفرینند که موجب می شود تصور کنید تصویر روی سقف یا دیوارپوش منزل شما برجسته است و یا در حال حرکت است. سقف سه بعدی با استفاده از متریال مختلف ساخته می شود اما یکی از سریع ترین و طبیعی ترین متریال، سقف کشسان است. سقف کشسان با نورپردازی پشت کار، ظاهری طبیعی به سقف های سه بعدی می بخشد. تصاویر سه بعدی با استفاده از رنگ های متحرک و با حالت دهی بالا می توانند در بهترین حالت خود قرار بگیرند. بدین معنی که تصاویر سه بعدی باورپذیرتر می شوند.

نصب سقف و تصاویر سه بعدی متحرک و یا هندسی در اتاق خواب افراد مسن توصیه نمی شود. زیرا تصاویر سه بعدی حالات مختلف هیپنوتیک را به بیننده القا می کنند. به همین دلیل ممکن است افراد را دچار سرگیجه و سردرد کنند. اما اگر این سقف در ابعاد کوچک و با تصاویر غیر هندسی نصب شود هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. برای مشاهده سقف سه بعدی غیر هیپنوتیک تصاویر زیر را مشاهده کنید.

طرح های سقف سه بعدی کشسان

در زیر طرح های مختلفی از سقف کشسان سه بعدی  را مشاهده می کنید. این طرح ها از طرح گیاهان و انسان گرفته تا طرح های هندسی متفاوت است و با انواع طرح ها می توانید سقف سه بعدی زیبا داشته باشید.

تصویر سه بعدی گل بر روی سقف خانه

با این طرح می توانید علاوه بر زیبایی، آرامش و هماهنگی را نیز به اتاق خواب خود بیاورید. طرح های گل با رنگ های مختلف برای ست شدن طرح سقف و دکوراسیون اتاق خواب بسیار مناسب هستند.

سقف سه بعدی گل

 

سقف سه بعدی نمای از پایین

این تصاویر در اتاق خواب نوجوانان و جوانان بسیار پرطرفدار است.

سقف سه بعدی کشسان

سقف سه بعدی مناسب آشپزخانه

طرح های زیادی در بین طرح های مختلف سقف کشسان وجود دارد که آن ها را مختص مکان مشخصی طراحی می کنند. برای مثال تصویر فنجان و قهوه برای سقف آشپزخانه و یا کافی شاپ ها بسیار انتخاب مناسبی است.

سقف سه بعدی

 

گروه صنعتی لابل قادر به چاپ و نصب سقف سه بعدی کشسان با کیفیت و ماندگاری مثال زدنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم ثبت سفارش را پر نمایید.

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان