تاثیر دکوراسیون داخلی بر شخصیت افراد

آیا تا به حال متوجه تاثیر دکوراسیون داخلی بر شخصیت افراد شده اید؟ برای مثال اگر دفتر کاری رنگ های اداری و دکوراسیون رسمی داشته باشد شما نیز ناخودآگاه برخوردی بسیار رسمی خواهید داشت و در مراجعه های بعدی حتما سعی می کنید لباسی رسمی تر به تن کنید. در مقابل، اگر در دکوراسیون محیط […]

دکوراسیون داخلی
۰۷ تیر ۱۳۹۷

آیا تا به حال متوجه تاثیر دکوراسیون داخلی بر شخصیت افراد شده اید؟ برای مثال اگر دفتر کاری رنگ های اداری و دکوراسیون رسمی داشته باشد شما نیز ناخودآگاه برخوردی بسیار رسمی خواهید داشت و در مراجعه های بعدی حتما سعی می کنید لباسی رسمی تر به تن کنید. در مقابل، اگر در دکوراسیون محیط از رنگ های بیشتری استفاده شده باشد و مبلمان راحتی جزئی از دکوراسیون باشد، شما نیز ناخودآگاه رفتاری غیر رسمی تر و دوستانه تری خواهید داشت.

 

دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی بازتاب شخصیت شماست!

مطمئنا هدف شما از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی، چه رسمی و چه غیر رسمی، این است که تاثیر مثبتی روی مشتریان داشته باشید. برای این تاثیر شما به دنبال لوازم جدید،  طرح های نوین دکوراسیون، روانشناسی رنگ ها، طراح های خبره و سبک های مختلف دکوراسیونی می گردید. در این مطلب شما می بینید که استفاده از سقف کشسان در دکوراسیون داخلی محیط کاری شما چه تاثیراتی خواهد داشت.

 

دکوراسیون مدرن

در تصویر زیر می بینید که سقف کشسان لاکر به زیبایی مجتمع تجاری اردکانی را به یک مرکز خرید رسمی و مدرن تبدیل کرده است. این سقف به دلیل ظاهر صاف و صیقلی مانند آینه تصویر دکوراسیون را بازتاب می دهد که موجب بزرگتر نشان دادن فضای داخلی می شود.

سقف کشسان لابل مجتمع اردکانی شاهرودسقف کشسان لابل

دکوراسیون نیمه اسپورت

در تصویر زیر شاهد شوروم نماینده مشهد هستید که به زیبایی قسمتی از دفتر خود را شبیه به منزلی کرده است که دکوراسیون نیمه اسپورت آن با کمک سقف اپلای زیبایی این محیط چندین برابر شده است.

سقف کشسان لابل

 

دکوراسیون سنتی

در تصویر زیر نمونه متفاوتی از استفاده از دیوارپوش کشسان را می بینید که مکمل دکوراسیون سنتی زیبایی در برنامه تلویزیونی شب های هیرکان است.

دكور برنامه شبهاى هيركان