خانه  »  سوالات متداول سقف کشسان

سوالات متداول سقف کشسان

در این مطلب به برخی سوالات متداول سقف کشسان پاسخ می دهیم.

1.سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان یا سقف کششی نوعی سقف کاذب است که با استفاده از پروفیل های ویژه ای روی دیوار منتهی به سقف، نصب می شود. به وسیله هیتر های ویژه ای به پارچه‌ی کشسان گرما داده می شود تا سقف ها به اندازه مورد نظر در بیاید.

 

2.جنس سقف کشسان از چیست؟

سقف کشسان یا اصطلاحا پارچه کشسان از 90% پی وی سی ، 5 درصد پلاستی سایزر و 5 درصد افزودنی های دیگر تشکیل می شود.

 

3.سقف کشسان را کجا نصب کنیم؟

سقف کشسان را می توان در هر مکان سرپوشیده ای نصب کرد. از سقف های کشسان در منازل مسکونی، اماکن تجاری، مجتمع های تفریحی-رفاهی، دکوراسیون صحنه در برنامه های تلویزیونی و غیره استفاده کرد.

 

4.سقف کشسان چه مزایایی دارد؟

امکان چاپ روی سقف کشسان از مزایایی است که بسیار مورد استقبال طرفداران ایرانی این نوع سقف قرار گرفته است. علاوه بر آن سقف کشسان:

آنتی باکتریال است.
قابل جابجایی است.
قابل شستشو است.
ضد آب و ضد رطوبت است.
غیر قابل اشتعال است.
کاملا قابل بازیافت است.
دارای 50 سال طول عمر مفید است.

 

5.قیمت سقف کشسان چند است؟

قیمت سقف کشسان بر اساس جنس پارچه سقف، چاپی/غیر چاپی بودن و عرض پارچه تعیین می شود. قیمت سقف کشسان بر اساس متر مربع اندازه گیری می شود.

 

6.آیا سقف کشسان لابل گارانتی دارد؟

بله، سقف کشسان لابل دارای 50 سال عمر مفید و 12 سال گارانتی است.جهت فعال سازی گارانتی سقف کشسان لابل به صفحه گارانتی مراجعه کنید.

سوالات-متداول-سقف-کشسان

7.نصب سقف کشسان چقدر طول می کشد؟

نصب سقف کشسان در بین انواع دیگر سقف کاذب، بالاترین سرعت را دارد. نصب این سقف از چند ساعت تا یک الی دو روز به طول می انجامد.

 

8.آیا برای نصب سقف کشسان لازم است تمام محیط را تخلیه کنیم؟

خیر، برای نصب سقف کشسان تنها کافی است لوازم زیر سقف مورد نظر را در کناری قرار داده و روی آن را با پارچه بپوشانید. سقف کشسان به دلیل نداشتن مصالح ساختمانی، هیچ گونه کثیفی و نامرتبی در منزل به وجود نمی آورد.

 

9.سقف لابل چگونه نصب می شود؟

سقف کشسان لابل با استفاده از پروفیل های ویژه ای نصب می شوند. به این ترتیب که ابتدا طبق اندازه گیری های انجام شده، پروفیل ها را به دیوار منتهی به سقف متصل می کنند. سپس به پارچه کشسان گرما داده تا به اندازه سقف مورد نظر در بیاید. پس از آن لبه های سقف را به وسیله کاردک به داخل پروفیل ها هدایت کرده و این کار را در دور تا دور سقف انجام می دهیم.

 

10.آیا سقف کشسان قابل شستشو است؟

بله، سقف کشسان را می توان به راحتی با استفاده از یک دستمال نمدار شستشو داد و تمامی لکه های روی آن را از بین برد.

 

11.آیا می توان پارچه های کشسان را روی دیوار نیز نصب کرد؟

بله، می توان پارچه های کشسان را روی دیوار نیز نصب کرد. دیوارپوش کشسان در زیبایی فضای داخلی شما تاثیر فوق العاده ای دارد.

 

12.چاپ روی سقف کشسان چگونه صورت می گیرد؟

گروه صنعتی لابل از جدیدترین چاپگرهای روز دنیا مانند Ecosolvent و چاپگر UV ساخت کشور ژاپن برای چاپ روی سقف ها استفاده می کند. این چاپگرها تصویر را با کیفیت بالایی چاپ می کنند.

 

13.چگونه می توان نمایندگی سقف های کشسان لابل را دریافت کرد؟

پس از مطالعه صفحه شرایط اخذ نمایندگی لابل و در صورت دارا بودن شرایط، می توانید درخواست نمایندگی خود را ارسال کنید و به جمع همکاران لابل در ایران و کشورهای اطراف بپیوندید.

 

14.چگونه می توان سقف کشسان لابل را سفارش داد؟

با پر کردن فرم ثبت سفارش سقف کشسان لابل می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کرده و در صورت تمایل ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

 

15.برای شرکت در دوره های نصب سقف کشسان لابل چه باید کرد؟

دوره های نصب سقف کشسان لابل تحت نظر مدرسین اروپایی و در آموزشگاه تخصصی لابل برگزار می شود. برای شرکت در دوره های نصب سقف کشسان لابل می توانید فرم آموزش لابل را پر کنید.

 

در صورت داشتن سوالات بیشتر و کسب اطلاعات، لطفا با شماره 09902345600 تماس بگیرید.