۱۱ هتل عجیب در جهان

اکثر مسافران در سفرهای خود به دنبال هتل هایی با قیمت و کیفیت مناسب می گردند، اما برخی از مسافران هتل های استثنایی را برای اقامت ترجیح می دهند. هتل های استثنایی مانند هتل های زیر آب و یا هتل هایی در دل اقیانوس یا خوابیدن بر روی تخت های معلق ! در این مطلب […]

11 هتل عجیب در جهان
۲۱ فروردین ۱۳۹۷

اکثر مسافران در سفرهای خود به دنبال هتل هایی با قیمت و کیفیت مناسب می گردند، اما برخی از مسافران هتل های استثنایی را برای اقامت ترجیح می دهند. هتل های استثنایی مانند هتل های زیر آب و یا هتل هایی در دل اقیانوس یا خوابیدن بر روی تخت های معلق ! در این مطلب ۱۱ هتل عجیب جهان را مرور می کنیم.

۱۱ هتل عجیب در جهان

هتل «اتراپ ریوز»، فرانسه: هتل های اتراپ ریوز مانند حباب های شیشه ای زیبایی هستند که از درون هر اتاق دید ۳۶۰ درجه ای به محیط اطراف دارند. در اطراف هر حباب شیشه ای درختان زیبایی وجود دارند که حس حضور در دل جنگل را برای مسافران تداعی می کنند. این حباب های شیشه ای از متریال سازگار با طبیعت ساخته شده اند که قابل بازیافت هستند. این هتل زیبا رتبه اول را در بین ۱۱ هتل عجیب در جهان به خود اختصاص داده است.

11 هتل عجیب در جهان

اقامتگاه «پوسایدون»، فیجی: نام این اقامتگاه از «پوسایدون»، خدای دریاها و آب ها الهام گرفته شده است! اما چرا؟ همانطور که در تصویر می بینید این هتل عجیب در زیر آب قرار دارد. اگر به زندگی زیر آب فکر می کنید، هتل پوسایدون می تواند برای مدتی این رویای شما را به حقیقت تبدیل کند. اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که علاقه مندان به زندگی  زیر دریا بتوانند چشم انداز بی نهایتی از این آبی اسرار آمیز داشته باشند.

11 هتل عجیب در جهان

11 هتل عجیب در جهان

هتل «یخی»، سوئد: هتلی از جنس یخ واقع در کشور سوئد! جالب است بدانید این هتل در فصل تابستان از بین رفته و دوباره با شروع سرما ساخته می شود. یخ مورد نیاز برای ساخت این هتل از رودخانه «تورن ریور» برداشته می شود.

11 هتل عجیب در جهان

هتل «سون»، فرانسه: آرزوی تخت پرنده برای شما برآورده می شود! تخت های هتل سون از زمین فاصله داشته و در دیوار پشت تخت نصب شده اند. در زیر این تخت های معلق لامپ های LED با رنگ آبی نصب شده است. با استفاده از فیبرنوری و دیگر تکنیک های نورپردازی سقف هر اتاق به شکل آسمان شب شبیه سازی شده است.

11 هتل عجیب در جهان

11 هتل عجیب در جهان

«پالاسیو د سال»، بولیوی: پالاسیو د سال، یا  قصر نمک نام هتل زیبایی در کشور بولیوی است. جالب است بدانید تمام دیوارها، کف، سقف و بسیاری از تجهیزات و وسایل اتاق های این هتل از نمک ساخته شده است.

11 هتل عجیب در جهان

هتل «سالا سیلورماین»، سوئد: هتل های زیادی در زیر آب ساخته شده اند، اما این هتل در عمق ۱۵۵ متری و در دل زمین قرار دارد. هتل سالا سیلورماین بهترین هتل برای فرار از تکنولوژی و زندگی روزمره است. دمای اتاق های این هتل روی ۱۸ درجه ثابت هستند.

11 هتل عجیب در جهان

اقامتگاه «شراتون هوتسو»، چین: بار دیگر چین ثروت و تخصص خود را به نمایش می گذارد. این دونات درخشان غول پیکر، یک هتل ۲۷ طبقه ای در شهر هوتسوی چین است. این هتل دارای ۳۲۱ اتاق بوده که شامل ۴۴ سوییت و ۳۹ خانه ویلایی می شود.

11 هتل عجیب در جهان

هتل «جیرف مانور»، کنیا: تجربه هم سفره شدن با زرافه ها!! هتل جیرف مانور یا هتل زرافه ها در کشور کنیا یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بلندی هستند که زرافه ها بتوانند سر خود را به داخل پنجره ها برده و از دست مهمانان هتل خوراکی بخورند.

11 هتل عجیب در جهان

11 هتل عجیب در جهان

اقامتگاه «کاکسلاتانن»، فنلاند: اتاقک های گنبدی شکل این هتل شبیه به خانه های اسکیمویی هستند که با برف و درخت محاصره شده اند. سقف این اتاقک ها از شیشه های حرارتی ساخته شده اند که مسافران، در هوای سرد فنلاند احساس سرما نکنند.

11 هتل عجیب در جهان

هتل «سان کروز»، کره جنوبی: یک کشتی تفریحی زیبا، اما نشسته بر زمین! این هتل خاص اقامتگاهی بسیار رمانتیک برای زوج های جوان است.

11 هتل عجیب در جهان

هتل «داگ بارک پارک»، ایالت آیداهو، آمریکا: این اقامتگاه در درون بزرگترین سگ دنیا واقع شده است! این اقامتگاه به جاده اصلی بسیار نزدیک است و جاذبه بصری زیبایی برای مسافرانی است که قصد اقامت در هتل را ندارند.

11 هتل عجیب در جهان11 هتل عجیب در جهان