کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟

کدام یک از انواع سقف کشسان را انتخاب کنم؟ اگر تصمیم به انتخاب سقف کشسان برای ایجاد تحول جدی در دکوراسیون داخلی خود گرفته اید حتما این سوال را از خود پرسیده اید که کدام یک از انواع سقف کشسان را انتخاب کنید؟ یا کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟ سقف کشسان لاکر، چاپی […]

کدام سقف کشسان
۲۷ فروردین ۱۳۹۷

کدام یک از انواع سقف کشسان را انتخاب کنم؟

اگر تصمیم به انتخاب سقف کشسان برای ایجاد تحول جدی در دکوراسیون داخلی خود گرفته اید حتما این سوال را از خود پرسیده اید که کدام یک از انواع سقف کشسان را انتخاب کنید؟ یا کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟ سقف کشسان لاکر، چاپی و یا ترنسپرنت؟ در این مطلب به این سوال شما پاسخ می دهیم.

همانطور که می دانید سقف کشسان با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما به زیبایی هماهنگ می شود و گیرایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند. اما کدام نوع سقف کشسان برای منزل شما بهتر است؟ از مزایای سقف کشسان لابل طیف رنگی گسترده، طرح و شکل مختلف و نورپردازی با چند رنگ است که ست کردن آن را با دکوراسیون منزل به کاری بسیار ساده تبدیل کرده است. در اینجا با انواع سقف کشسان و ویژگی های آن ها آشنا می شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام سقف کشسان را انتخاب کنم

سقف آینه ای (سقف لاکر)

سقف کشسان آینه ای یا سقف لاکر از انواع سقف های مدرن کشسان است. این سقف به دلیل داشتن سطحی صاف و صیقلی، تصویر محیط را مانند آینه در خود منعکس می کند. این ویژگی سقف کشسان لاکر موجب می شود محیط بزرگتر و سقف عمیق تر نشان داده شود. به همین دلیل سقف لاکر برای منازل و یا اتاق های کوچک بسیار کاربردی است. با این ویژگی می توانید اتاق های کوچک خود را بزرگ و دلباز نشان دهید. سقف لاکر علاوه بر بزرگتر نشان دادن اتاق، به محیط سادگی و زیبایی خاصی می بخشد. پس اگر طرفدار دکوراسیون ساده هستید، سقف کشسان لاکر بهترین گزینه برای شما است.

سقف کششی لابل

سقف لاکر و ستاره های شب

از انواع نورپردازی های پر طرفدار سقف لاکر می توان از نورپردازی فیبرنوری و کریستال سواروسکی نام برد. این نوع نورپردازی به سقف زیبایی خاصی می بخشد و آن را شبیه به آسمان پر ستاره زیبایی می کند که نور و روشنایی را در خود انعکاس می دهد. نصب سقف کشسان لاکر به همراه نورپردازی فیبرنوری و کریستال مناسب محیط هایی است که احتیاج زیادی به نور ندارند و برای کافه ها، کافی شاپ ها، استخر، سونا جکوزی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام مناسب است. اگر مایل به نصب سقف کشسان لاکر در مکان هایی هستید که به نور زیادی نیاز دارند می توانید این سقف زیبا را به همراه نورپردازی بیرونی نصب کنید. نورپردازی بیرونی مانند لوستر و یا هالوژن های پرنور موجب می شوند نور مورد نیاز محیط تامین شود و از زیبایی سقف کاسته نشود.

 

در مطلب بعدی انواع دیگر سقف کشسان و محل مناسب نصب آن ها را  بررسی می کنیم.