چاپ سقف کشسان

سقف کشسان انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها سقف کشسان ساده است. سقف های ساتن، مات، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت و گلکسی جزو سقف های ساده هستند. سقف های ساده لابل ظاهری ساده اما موقر و شکیل به فضای درونی منزل و یا محل کار شما می بخشد. چاپ سقف کشسان روی سقف […]

۲۸ تیر ۱۳۹۷

سقف کشسان انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها سقف کشسان ساده است. سقف های ساتن، مات، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت و گلکسی جزو سقف های ساده هستند. سقف های ساده لابل ظاهری ساده اما موقر و شکیل به فضای درونی منزل و یا محل کار شما می بخشد. چاپ سقف کشسان روی سقف کشسان ساده انجام می شود که زیبایی سقف را چندین برابر می کند. سقف های چاپی عموما برای ایجاد هماهنگی بین رنگ و اجزای موجود در فضا و سقف است. در این مطلب ویژگی هر سقف را برای شما شرح می دهیم.

 

سقف کشسان مات

همانطور که از نام این سقف پیداست، این سقف ظاهری کاملا مات دارد. سطح این سقف کمی زبر است و نور را منعکس نمی کند. اگر ظاهری کلاسیک و مخملی از سقف می خواهید، نصب سقف کشسان مات به شما توصیه می شود. این سقف برای هماهنگی با دکوراسیون مینیمال یک محیط و یا محیط های دنج و ساده بهترین کارایی را دارد. اما توصیه می کنیم در محیط های کوچک و اتاق هایی که نور مستقیم خورشید به آن ها تابیده نمی شود، سقف مات را به همراه نورپردازی بیرونی (لوستر، هالوژن و …) برای تامین نور محیط استفاده کنید.

چاپ سقف کشسان

چاپ سقف کشسان مات

امکان چاپ روی تمامی سقف های کشسان ساده وجود دارد. یعنی تمام مشتریان لابل می توانند به راحتی از بین میلیون ها تصاویر، تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنند و با همان کیفیت مورد نظر خود آن را روی سقف کشسان داشته باشند.  انتخاب طرح و نقش برای چاپ سقف کشسان مات معمولا از بین نقش های اساطیری، طرح های سنتی، رومی و کلاسیک انتخاب می شود. سقف مات به این نقش ها ظاهری خاص و پر جذبه می دهد. یک نقاشی کلاسیک ظاهر کلاسیک خود را تنها روی سقف مات حفظ می کند و ابهت طرح های رومی و اساطیری ابهت خود را روی سقف مات به زیبایی نشان می دهند.

چاپ سقف کشسان

چاپ سقف کششی

در مطالب بعدی در مورد سقف های کشسان ساتن، لاکر، ترنسپرنت و برلیانت توضیح داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم ثبت سفارش لابل را پر کنید.

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان