نصب سقف کشسان در محل کار ، ایده ای فوق العاده

اینکه با نصب سقف کشسان در محل کار دکوراسیون داخلی به کلی متحول می شود را همه به خوبی می دانیم. اما آیا سقف کشسان لابل می تواند موجب جلب بیشتر مشتری و بالا بردن فروش شود؟ با خواندن مطلب زیر می توانید به این سوال پاسخ دهید. چرا سقف کشسان برای رشد کسب و […]

سقف کشسان در جیگرکی گرگان
۱۷ تیر ۱۳۹۷

اینکه با نصب سقف کشسان در محل کار دکوراسیون داخلی به کلی متحول می شود را همه به خوبی می دانیم. اما آیا سقف کشسان لابل می تواند موجب جلب بیشتر مشتری و بالا بردن فروش شود؟ با خواندن مطلب زیر می توانید به این سوال پاسخ دهید.

چرا سقف کشسان برای رشد کسب و کار شما مفید است؟ در اینجا ۵ دلیلی که سقف کشسان را تبدیل به عاملی برای رشد فروش شما می کند می خوانید.

 

۱- سقف کشسان نگاه ها را به خود جذب می کند!

اگر می خواهید در کسب و کار خود دیده شوید و مردم را به محل کار خود جذب کنید، سقف های کشسان اپلای یا حجمی بهترین گزینه برای این کار هستند. این سقف ها جزو جدیدترین و جذاب ترین انواع سقف کشسان هستند که نگاه هر بیننده ای را به سوی خود می کشانند. برای مثال اگر شما صاحب یک مرکز آب‌درمانی هستید می توانید با ساختن سقف های موجی زیبا فضایی پر از آرامش را برای مشتریان خود فراهم کنید. سقف اپلای می تواند گزینه ای بی رقیب برای جذب افراد به درون فروشگاه شما باشد. این سقف به دلیل مدرن و جذاب بودن آن بسیار مورد استقبال در کافه ها، رستوران ها، بوتیک های لباس، فروشگاه های مختلف قرار گرفته است.

سقف کشسان در رستوران

 

۲- سقف های کشسان می توانند محیط را گرمتر نگه دارند.

افراد علاقه ای به غذا خوردن در کافه یا رستورانی سرد و یا قدم زدن در فروشگاهی با هوای سرد و نامطبوع ندارند. از طرفی هزینه گرمایش محیط در فصول سرد سال ممکن است موجب کم شدن سود شما در کار شود. در این مواقع نصب سقف کشسان در محل کار می تواند مانند عایقی برای حفظ و جلوگیری از هدر رفت انرژی به شما و کسب و کارتان کمک کند.

سقف کشسان در کافه

 

۳- محیطی نورانی تر با سقف کشسان

اگر احساس می کنید فروشگاه، بوتیک و یا نمایشگاه شما کمی تاریک است و نیاز به تامین نور بیشتری دارد می توانید از سقف های کشسانی که در پشت آن ها نورپردازی انجام می شود استفاده کنید. برای استفاده از بیشترین نور در عین مصرف بسیار متعادل می تواندید از سقف ترنسپرنت استفاده کنید. تاثیر فوق العاده نور در فضای داخلی فروشگاه ها غیر قابل انکار است و البته تامین نور محیط هزینه بالایی دارد. نوپردازی استفاده شده در پشت سقف کشسان از ال ای دی های کم مصرفی هستند که علاوه بر تامین نور محیط به صورت کامل، هزینه قبض برق شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سقف کشسان در نمایشگاه اتومبیل

۴- سکوت و آرامش حکم فرما است!

اگر محیط کاری شما در معرض شلوغی و سر و صدای زیاد است، می توانید با نصب سقف های آکوستیک لابل این سر و صدا را به حداقل برسانید. برای مثال استفاده از سقف آکوستیک لابل در لابی هتل ها، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه های بزرگ و سالن های آمفی تئاتر به عنوان عایق صدا، گزینه ای بسیار مناسب است. به این ترتیب محیط کاری شما تبدیل به محیطی آرام می کند.

گرگان شهرک جامی 1

۵- با نصب سقف کشسان در محل کار ، هیچ بویی در محل کار شما نمی ماند!

بوی تند وماندگار برخی غذاها برای آشپزخانه ها، کافه ها، رستوران ها و هتل ها مشکلی بزرگ است. علاوه بر آن بوی تند انواع مواد شیمیایی استفاده شده در کاشت ناخن و رنگ و حالت دهی مو برای مشتریان و افراد مشغول به کار در سالن های زیبایی کلافه کننده است. بوی مواد شوینده استفاده شده برای شستشوی محل کار و مواد شیمیایی برای از بین بردن حشرات محیط نیز می توانند برای مدت زیادی در محیط بمانند و موجب آزار مشتریان شما شوند.

سقف کشسان در رستوران

جالب است بدانید سقف کشسان با جذب و کمتر کردن بوی ناخوشایند محیط می تواند از شدت این بوهای تند و آزار دهنده بکاهد. این ویژگی محیط کاری شما را تبدیل به محیطی مطبوع و خوشایند می کند.

با خواندن این مطلب می دانید که چگونه نصب سقف کشسان در محل کار می تواند ظاهر و فضای داخلی محیط کاری شما را به بهترین شکل تغییر دهد، از تامین نور گرفته تا ایجاد هویت بصری متفاوت از برند شما.