لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان

این روزها تب نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برای علاقه مندان به نوآوری های صنعت ساختمان و ساختمان سازی بسیار داغ است. علاقه مندان به حوزه صنعت ساختمان از سرتاسر ایران به تهران آمده و از این نمایشگاه بازدید می کنند. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بزرگترین نمایشگاه در حوزه ساختمان سازی و نمای ساختمان […]

نمایشگاه صنعت ساختمان
۱۶ مرداد ۱۳۹۷

این روزها تب نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برای علاقه مندان به نوآوری های صنعت ساختمان و ساختمان سازی بسیار داغ است. علاقه مندان به حوزه صنعت ساختمان از سرتاسر ایران به تهران آمده و از این نمایشگاه بازدید می کنند. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بزرگترین نمایشگاه در حوزه ساختمان سازی و نمای ساختمان است که به صورت سالیانه در محل دائمی نمایشگاه های تهران، در مساحتی به میزان ۵۳۰۰۰ متر مربع برگزار می شود. امسال هم لابل در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. علاقه مندان می توانند انواع سقف لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان را از نزدیک بازدید کنند.

در تصاویر زیر غرفه لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان را مشاهده می کنید که با انواع سقف کشسان لابل ساخته شده است. این نمایشگاه تا تاریخ ۱۸ مرداد ماه ادامه دارد و شما می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ غروب از نمایشگاه بازدید کنید.

نمایشگاه صنعت ساختمان

 

گروه صنعتی لابل برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه لابل برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است که این نمایشگاه را برای تبدیل به نمایشگاهی جذاب برای افراد می کند. با هم گوشه هایی از فعالیت لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان را می بینیم.

۱- بازدید مشاور وزیر صنایع کوچک از غرفه لابل

نمایشگاه صنعت ساختمان

۲- غرفه جذاب و پر انرژی لابل

غرفه جذاب لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان

لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان

۳- مصاحبه رسانه آنلاین آپارات با مدیر عامل گروه صنعتی لابل

مدیر عامل لابل

این نمایشگاه تا پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ ادامه دارد.

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان