طراحی دکوراسیون دفتر کار با نصب سقف کشسان

زندگی مدرن امروزی موجب شده است که بسیاری از ما ساعات زیادی از روز را در دفتر کار خود بگذرانیم. همین موضوع اهمیت طراحی دکوراسیون دفتر کار را نشان می دهند. امروزه این امر ثابت شده است که توجه به استانداردهای طراحی داخلی و دکوراسیون محیط کار تاثیر مستقیم در بازدهی کاری کارمندان دارد.   […]

طراحی دکوراسیون دفتر کار با نصب سقف کشسان
۲۴ تیر ۱۳۹۷

زندگی مدرن امروزی موجب شده است که بسیاری از ما ساعات زیادی از روز را در دفتر کار خود بگذرانیم. همین موضوع اهمیت طراحی دکوراسیون دفتر کار را نشان می دهند. امروزه این امر ثابت شده است که توجه به استانداردهای طراحی داخلی و دکوراسیون محیط کار تاثیر مستقیم در بازدهی کاری کارمندان دارد.

 

طراحی دکوراسیون دفتر کاردکوراسیون دفتر نمایندگی سقف کشسان لابل در مشهد

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار بهتر است به صورتی باشد که تصویر ذهنی مراجعه کنندگان از محیط های کسل کننده و خشک را تغییر دهد.به خصوص در صورتی که در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی فعالیت دارید این بهترین فرصت است که دکوراسیون اداری دفتر کارتان را متناسب با فعالیت کاری شرکت طراحی کنید.

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار با نصب سقف کشسان

سادگی بیش از حد و طراحی داخلی باشکوه جایی در طراحی داخلی دفتر کار ندارد. سبک های مدرن و کلاسیک ، در کنار کاربرد متریال جدید همچون پوشش های کشسان برای دیوار و سقف بهترین گزینه برای دکوراسیون اداری محسوب می شود.از سوی دیگر نوع متریال از نظر نورپردازی، ایمنی و کیفیت نیز قابل توجه است.سقف کشسان از انواع سقف کاذب است که قابلیت نورپردازی از پشت کار یا بر روی کار را داراست. تجهیزات نورپردازی سقف کشسان بسیار کم مصرف هستند و تولید گرما نمی کنند. این نوع دکوراسیون سقف علاوه بر تامین نور و روشنایی محل کار، با خلق زیبایی و ایجاد احساس آرامش ساعاتی که در محل کار می گذرانید را لذت بخش تر می کند.

 

طراحی دکوراسیون دفتر کارسقف اپلای در دفتر نمایندگی سقف کشسان لابل در مشهد

 

سقف کشسان چاپی در دکوراسیون دفتر کار

از دیگر نکات مثبت استفاده از سقف کشسان در دکوراسیون دفتر کار و محیط های اداری قابلیت چاپ بر روی این سقف هاست. قابلیت چاپ بر روی سقف کشسان چاپی این امکان را به شما می دهد تا تصاویر مرتبط با کار و تجارت خود همچون لوگوی شرکت و .. را بر روی سقف و دیوار پوش کشسان سفارش دهید. سقف کشسان چاپی یکی از محبوب ترین سقف های کاذب در بین طراحان دکوراسیون داخلی محسوب می شود. چاپ بر روی سقف لابل به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ UV صورت می گیرد. سقف چاپی لابل کیفیت و وضوح تصویر خود را در مدت پنجاه سال طول عمر مفید حفظ می کند.

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار دفتر نمایندگی سقف کشسان لابل در مشهد

 

 

طراحی دکوراسیون دفتر کار با نصب سقف اپلای لابل

در دکوراسیون داخلی دفتر کار از رنگ ها غافل نشوید، رنگ ها معرف تجارت و شخصیت شماست. سقف کشسان ساده با طیف رنگی متنوع بیش از ۱۵۰ رنگ بسادگی با مبلمان اداری دفتر کار شما هماهنگ می شود. اگر شما هم به دکوراسیون اداری لوکس علاقه مندید سقف کشسان اپلای لابل می تواند گزینه ای مناسب برای طراحی دفتر کار شما باشد. سقف کشسان اپلای منحصربه فرد ترین سقف کاذب در طراحی داخلی به شمار می آید. سقف اپلای از دو یا چند لایه سقف لابل با رنگ های مختلف تشکیل شده است. گروه صنعتی لابل تنها ارائه دهنده تکنولوژی سقف اپلای در کشور عزیزمان ایران است.

 

طراحی دکوراسیون دفتر کاردفتر نمایندگی سقف کشسان لابل در مشهد

 

جهت دریافت مشاوره طراحی دکوراسیون از کارشناسان گروه صنعتی لابل لطفا فرم درخواست طراحی دکوراسیون را ارسال نمائید.