سقف کشسان یا تخت خواب؟

  سقف کشسان یا تخت خواب؟ اگر مخاطب مطالب ما و یا مراجعه کننده وبسایت ما بوده اید ، مطمئنا با مفهوم سقف کشسان و همچنین انواع سقف کشسان آشنا شده اید. علاوه بر آن به یکی از مزایای سقف کشسان که آنتی باکتریال بودن آن است نیز پرداختیم و موارد استفاده آن در بیمارستان […]

۰۷ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان یا تخت خواب؟

 

سقف کشسان یا تخت خواب؟

اگر مخاطب مطالب ما و یا مراجعه کننده وبسایت ما بوده اید ، مطمئنا با مفهوم سقف کشسان و همچنین انواع سقف کشسان آشنا شده اید. علاوه بر آن به یکی از مزایای سقف کشسان که آنتی باکتریال بودن آن است نیز پرداختیم و موارد استفاده آن در بیمارستان ها (لینک) را بررسی کردیم. ناگفته نماند که ایده های جالبی همچون آوردن طبیعت به منزل خود و به تصویر کشیدن یک آکواریوم زیبا بر روی دیوار و سقف محل زندگی (لینک) را ارائه دادیم.

 

در این پست به یکی از ایده های عجیب و غریب اما واقعی و امکان پذیر درباره سقف کاذب لابل می پردازیم،  با ما همراه باشید.

 

پارچه های سقف کشسان لابل ، پارچه هایی هستند ساخته شده از %۹۰ پی وی سی ، %۵ پلاستیسایزر و %۵ افزودنی های مجاز ، این پارچه ها محصولات شرکت های معروف و معتبر Alkor Draka فرانسه و Renolit آلمان می باشند ، پارچه سقف کششی لابل به لطف کیفیت و مواد سازنده آن در صورت مستحکم بودن پروفیلی که پارچه در آن قرار می گیرد ، قابلیت تحمل ۱۵۰ کیلوگرم وزن در هر متر مربع را دارد و این مقوله را خود گروه صنعتی لابل  تایید و گارانتی می نماید.

 

ممکن است در ویدئوهای مربوط به سقف کششی یا در نمایشگاه های صنعت ساختمان غرفه های گروه صنعتی لابل شاهد صحنه ای شده اید که فردی بر روی سقف کشسان ایستاده است و پس از اینکه شخص از روی سقف کششی کنار می رود، پارچه سقف کششی به حالت اول خود باز می گردد.

 

ناگفته نماند که در صورت نشت آب و یا ریزش جزئی سقف اصلی ، پارچه سقف کششی می تواند از منزل شما در برابر این حوادث محافظت نماید.

 

با این حساب شما می توانید روی سقف کشسان خود بخوابید و از آن به عنوان یک ننو استفاده نمائید، ممکن است در نگاه اول این ایده عجیب و غریب و غیر واقعی به نظر برسد ، اما با توجه به خصوصیات پارچه و پروفیل گروه صنعتی لابل ، این ایده امکان پذیر و به لطف گارانتی آن تضمینی است.

 

می توانید شبی کاملا متفاوت را با فرد مورد علاقه خود بر روی سقف کشسان سپری کنید ، بدون این که نگران خراب شدن آن باشید.

 

سقف کشسان یا تخت خواب؟