سقف کشسان لابل و نورپردازی در مکان های مجلل

    شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که اگر سقف کشسان را در سالن، رستوران، هتل و یا فروشگاه لباس نصب کنیم چطور نور در محیطی با این وسعت تامین می شود؟ آیا با نصب سقف کشسان می توانم زیبایی نورپردازی را نشان بدهم؟ در این مطلب سقف کشسان لابل و نورپردازی […]

بهشهر،تالار نفيس
۲۷ شهریور ۱۳۹۷

 

 

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که اگر سقف کشسان را در سالن، رستوران، هتل و یا فروشگاه لباس نصب کنیم چطور نور در محیطی با این وسعت تامین می شود؟ آیا با نصب سقف کشسان می توانم زیبایی نورپردازی را نشان بدهم؟ در این مطلب سقف کشسان لابل و نورپردازی در مکان های مجلل را با هم مرور می کنیم.

تامین نور محیط با سقف کشسان

نورپردازی با استفاده از رشته های LED در سقف کشسان از شکل معمول خود خارج می شود.

البته ناگفته نماند که نورپردازی در سقف کشسان به دوشکل پشت و روی سقف صورت می گیرد.

برای مثال شما نمی توانید در نورپردازی پشت سقف منبع نور در سقف کشسان را ببینید.

این ویژگی موجب می شود از سقف شما نورهایی مانند نور طبیعی و با جلوه ای شیک و متفاوت به دید بیننده برسد. شما می توانید مانند نور ساطع شده از آسمان، نور محیط سالن یا رستوران خود را به صورت یکنواخت و یکدست تامین کنید.

با استفاده از روش های نوین و بسیار جدید، دیگر نورپردازی محیط چیزی فراتر از زیبایی است.

استفاده از سقف کشسان سقف کشسان مجلل

 

سقف کشسان لابل و نورپردازی در مکان های مجلل

همانطور که گفته شد نورپردازی در سقف کاذب کشسان در پشت سقف می تواند نصب شود. یعنی نورپردازی به صورت رشته های ال ای دی به سقف متصل می شود که در زیر تصویر آن را مشاهده می کنید. این نورپردازی زیبایی سقف چاپی را چند برابر می کند و نور را به صورت یکدست در محیط پخش می کند.

در این حالت از نورپردازی اصطلاحا می گوییم خیرگی در چشم ایجاد نمی شود.

سقف کشسان کم هزینه و کم مصرف است و ماندگاری بالایی دارد. تعویض این رشته های LED با باز کردن گوشه ای از سقف به آسانی انجام می شود. نکته قابل توجه این است که هرگز خودتان اقدام به باز و بسته کردن سقف نکنید، زیرا این کار در عین راحتی کاری تخصصی است و ممکن است به سقف آسیب وارد شود.

تیم اجرایی لابل برای تعویض و تعمیر لامپ های پشت سقف به محیط کار یا منزل شما می آیند.

بهشهر،تالار نفيس سقف کشسان لابل و نورپردازی در مکان های مجلل

برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت، نحوه نصب و دریافت اطلاعات نمایندگی های لابل در محل زندگی خود، فرم موجود در صفحه ی درخواست سفارش را پر کنید.

 

مطالب مرتبط:

سقف چوبی

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان