سقف کشسان لابل در سالن اجتماعات حوزه علمیه مشهد

حوزه علمیه مشهد نهادی علمی-آموزشی است که در جهت رشد و پرورش عالمان دینی فعالیت دارد. حوزه علمیه جزو مراکز علمی است که از نظر تبلیغ دین اسلام در مرکز توجه مبلغان دینی در ایران و کشورهای اسلامی دیگر قرار دارد. از آنجایی که حوزه های علمیه اماکنی فرهنگی-مذهبی هستند، در طراحی داخلی آن ها […]

سقف کشسان لابل در حوزه علمیه مشهد
۲۷ دی ۱۳۹۶

حوزه علمیه مشهد نهادی علمی-آموزشی است که در جهت رشد و پرورش عالمان دینی فعالیت دارد. حوزه علمیه جزو مراکز علمی است که از نظر تبلیغ دین اسلام در مرکز توجه مبلغان دینی در ایران و کشورهای اسلامی دیگر قرار دارد. از آنجایی که حوزه های علمیه اماکنی فرهنگی-مذهبی هستند، در طراحی داخلی آن ها باید نهایت سادگی و کارایی حفظ شود. از همین رو اجرای سقف کشسان لابل در سالن اجتماعات حوزه علمیه مشهد انتخابی هوشمندانه می باشد. پارچه کشسان ترنسپرنت لابل در بین انواع پارچه کشسان در عین سادگی و زیبایی، بیشترین گذر نور را داشته و گزینه ای مناسب برای محیط های رسمی است.

سقف کشسان لابل در سالن اجتماعات حوزه علمیه مشهد

سقف کشسان لابل در سالن اجتماعات حوزه علمیه مشهد

فعالین در حوزه دکوراسیون می دانند که طراحی داخلی اماکن مذهبی از پیچیدگی ویژه ای برخوردار است. تلفیق زیبایی در کنار حفظ معنویت فضا ، رویکرد زیرکانه ای را می طلبد. نصب سقف کشسان در این اماکن تا حد زیادی دست طراح را باز می گذارد. قابلیت چاپ سقف کشسان طراح را یاری می دهد تا از نقوش اسلامی و تصاویر مذهبی در طراحی سقف بهره ببرد .

سقف ترنسپرنت لابل

سقف ترنسپرنت لابل در دسته سقف های کشسان ساده قرار می گیرد و در پارچه های کشسان بالاترین عبور نور را از خود دارد. این نوع سقف بسیار مناسب محیط های بزرگ  است که نیاز به نورپردازی مناسب و روشنایی دارد. سقف ترنسپرنت لابل نور را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کند و یکدستی مناسبی در محیط به وجود می آورد. سقف ترنسپرنت لابل برای محیط های رسمی، اداری، نمایشگاه ها و شوروم ها بسیار پرطرفدار است.