سقف کشسان لابل در برنامه ماه عسل

هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سنتی دیرین به زندگی مسلمانان جهان باز می گردد و زنده می شود. به طوری که سبک زندگی انسان برای مدتی کوتاه تغییر می کند. همچنین در ماه مبارک رمضان یکی از تغییرات بزرگی که شاهد هستیم، پخش برنامه های تلوزیونی مربوط به این ماه مبارک می […]

دکور برنامه ماه عسل کشسان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷

هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سنتی دیرین به زندگی مسلمانان جهان باز می گردد و زنده می شود. به طوری که سبک زندگی انسان برای مدتی کوتاه تغییر می کند. همچنین در ماه مبارک رمضان یکی از تغییرات بزرگی که شاهد هستیم، پخش برنامه های تلوزیونی مربوط به این ماه مبارک می باشند. یکی از این برنامه های مشهور و تاثیر گذار، برنامه تلوزیونی ماه عسل است. یکی از نکته هایی که همیشه و هر سال ذهن بیننده را درگیر کرده و بیننده را به تماشای این برنامه جذب می کند، دکوراسیون و طراحی داخلی برنامه ماه عسل می باشد. هر سال شاهد دکوراسیون و نمای داخلی متفاوت، عجیب و زیبا در استودیو و محیط اجرای برنامه ماه عسل هستیم. دکوراسیون این برنامه در سال ۹۶ نیز دکوراسیون و نمای داخلی برنامه ماه عسل از این قاعده مستثنا نبوده است. گروه صنعتی لابل مفتخر است اعلام نماید که دکوارسیون نمای پشتی برنامه ماه عسل در سال جاری به دست توانمند این شرکت انجام شده است.

دکور برنامه ماه عسل

سقف کشسان لابل در برنامه ماه عسل

در نمای پشتی دکوراسیون برنامه ماه عسل تصویری را بر روی یک فضای سیاه رنگ مشاهده می کنید، این فضای سیاه رنگ در واقع سقف کشسان لابل می باشد. در این نما از سقف کشسان لاکر یا همان سقف کشسان آینه ای مشکی رنگ استفاده شده است. مهم ترین ویژگی سقف لاکر انعکاس فضای داخلی در سقف می باشد. در اولین نگاه ممکن است فکر کرده باشید که بر روی پارچه این سقف کشسان تصویر ماه، که لوگو برنامه ماه عسل است چاپ شده است، که اینطور نیست. بر روی پارچه این سقف کشسان هیچ تصویر یا طرحی چاپ نشده است، بلکه چیزی که این سقف کشسان در حال نمایش است، انعکاس تصویری است که بر روی زمین استودیو برنامه ماه عسل چاپ شده است.

دکور برنامه ماه عسل کشسان

 

مطالب مرتبط:

گالری تصاویر

دریافت اطلاعات بیشتر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان