خیالات واقعی با سقف کشسان سه بعدی

طراحی سه بعدی یکی از مفرح ترین انواع طراحی است. این تصاویر مسطح به راحتی موجب خطای دید ما می شوند، به طوری که تصور می کنیم آنچه می بینیم حجم و بُعد دارد. این پدیده جذاب سالیان طولانی است که توجه هنرمندان و افراد مختلف را به خود جلب کرده است. برای مثال هنرمندان […]

سقف کشسان سه بعدی لابل ed
۲۷ تیر ۱۳۹۷

طراحی سه بعدی یکی از مفرح ترین انواع طراحی است. این تصاویر مسطح به راحتی موجب خطای دید ما می شوند، به طوری که تصور می کنیم آنچه می بینیم حجم و بُعد دارد. این پدیده جذاب سالیان طولانی است که توجه هنرمندان و افراد مختلف را به خود جلب کرده است. برای مثال هنرمندان زیادی به کشیدن تصاویر سه بعدی روی دیوارها و خیابان های شهر روی آورده اند. این تصاویر افراد زیادی را برای بازدید، عکس برداری و تفریح به سمت خود کشانده اند.

سقف کشسان سه بعدیسقف کشسان سه بعدی

تفریح و خوش گذرانی مردم با تصاویر سه بعدی روی زمین

دلیل محبوبیت تصاویر سه بعدی

دلیل استقبال از این طرح ها به این خاطر است که طرح سه بعدی، خیالات و تصورات یک فرد را تا حد زیادی به واقعیت نزدیک می کند. شما هرچه که در واقعیت امکان دیدنش وجود ندارد را می توانید ببینید حتی آن را لمس کنید از گدازه های آتش گرفته تا دنیای زیر زمین و حیوانات وحشی!

استقبال از طرح های سه بعدی به حدی زیاد بود که طولی نکشید افراد به استفاده از طرح های سه بعدی در خانه ها و مراکز مختلف روی آوردند. امروزه یکی از پرطرفدار ترین طرح های کاغذ دیواری، کفپوش و سقف، طرح های سه بعدی جذاب است. خلاقیت در طراحی های سه بعدی حرف اول را می زند! هرچه خلاقانه تر، تعجب برانگیزتر و در نتیجه بیننده های مشتاق و علاقه مند بیشتر!

 

دیوارپوش کشسان سه بعدی

دیوار سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

طرح های زیبای سه بعدی روی سقف های کشسان هم امکان تبدیل کردن رویاهای شما به واقعیت را دارند. شما می توانید با نصب سقف کشسان سه بعدی ظاهری زنده به خانه خود ببخشید. طرح سقف های سه بعدی بسیار متنوع و خلاقانه هستند. شما می توانید تصویر زیبایی از قطرات آب، تونل های ابدیت، دنیای زیر آب، الماس های درخشان را روی سقف خانه خود داشته باشید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تصاویر سه بعدی سقف کشسان چشم را فریب می دهد اما با ایجاد توهم برای بیننده لذت بیشتری به همراه دارد. در زیر تصاویری از سقف های نصب شده توسط گروه صنعتی لابل را مشاهده می کنید.

سقف سه بعدی کشسانسقف کشسان سه بعدی لابل

سقف کشسان سه بعدی

گروه صنعتی لابل قادر به چاپ و نصب سقف های کشسان سه بعدی با کیفیت و ماندگاری مثال زدنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم ثبت سفارش را پر نمایید.