سقف کشسان را کجا نصب کنیم؟

سقف کشسان پدیده ای نوین در صنعت دکوراسیون داخلی است که از بدو ورود به ایران با استقبال طرفداران دکوراسیون مدرن مواجه شد. اما این سوال وجود دارد که سقف کشسان را کجا نصب کنیم؟ آیا سقف کشسان تنها مناسب محیط های مدرن است؟ در ابتدا سقف کشسان (سقف کششی) به عنوان پدیده ای مدرن […]

سقف کشسان لابل
۱۰ فروردین ۱۳۹۷

سقف کشسان پدیده ای نوین در صنعت دکوراسیون داخلی است که از بدو ورود به ایران با استقبال طرفداران دکوراسیون مدرن مواجه شد. اما این سوال وجود دارد که سقف کشسان را کجا نصب کنیم؟ آیا سقف کشسان تنها مناسب محیط های مدرن است؟

در ابتدا سقف کشسان (سقف کششی) به عنوان پدیده ای مدرن معرفی شد که اکثر افراد آن را تنها برای خانه ها و اماکن تجاری، اداری و تفریحی مدرن مناسب می دانستند. اما با گذشت زمان و آشکار شدن قابلیت های سقف کشسان، افراد فعال در حوزه دکوراسیون داخلی دیگر سقف کشسان را محدود به مکان نمی دانند و آن را برای هر محیطی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی، آموزشی و غیره مناسب می دانند. این مکان ها با هر نوع دکوراسیون داخلی می توانند از مزایای سقف کشسان بهره ببرند.

سقف کشسان لابل

سقف کشسان مناسب چه نوع دکوراسیون داخلی است؟

هنگامی که خانم خانه در جستجوی متریال جدیدی برای زیباسازی محیط منزل خود هستند، حتما تناسب آن متریال با دکوراسیون خانه به دغدغه ای مهم و اساسی تبدیل می شود. سقف کشسان لابل با قابلیت چاپ و انعطاف پذیری بالا، با هر نوع دکوراسیون داخلی تناسب برقرار می کند. شما می توانید تمام وسایل و لوازم منزل خود را بدون نگرانی بچینید، و سپس بر اساس رنگ و سبک دکوراسیون خود سقف کشسان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سقف کشسان لابل با دکوراسیون داخلی مدرن، سنتی، مینیمال، رومی، کلاسیک و … به راحتی ست شده و به محیط منزل شما یکپارچگی و تناسب خاصی می بخشد.

حتی سقف های کشسان را می توان به اشکال گوناگون هندسی در آورد و آن را بر روی سقف نصب کرد. از بین این اشکال، سقف های کشسان موجی شکل برای استخر ها طرفداران زیادی دارد. در بین انواع سقف کشسان، سقف کشسان اپلای ظاهری بسیار متفاوت و خاص دارد. تصویر زیر سقف کشسان اپلای را نشان می دهد که با دو رنگ متفاوت و با نورپردازی منحصر به فرد، زیبایی خاصی به محیط منزل بخشیده است.

 

سقف کششی لابل