سقف کشسان در دکوراسیون داخلی هتل ها

توجه به دکوراسیون داخلی در تمامی مراکز تجاری و تفریحی امری بسیار مهم و حیاتی است. هتل ها جزو اماکن تجاری هستند که نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آن ها در جلب نظر مشتریان، نقش پر رنگی دارد. در امر دکوراسیون داخلی هتل ها توجه به تمامی زوایا و قسمت های محیط اعم از لوازم […]

سقف کشسان در هتل ارم
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

توجه به دکوراسیون داخلی در تمامی مراکز تجاری و تفریحی امری بسیار مهم و حیاتی است. هتل ها جزو اماکن تجاری هستند که نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آن ها در جلب نظر مشتریان، نقش پر رنگی دارد. در امر دکوراسیون داخلی هتل ها توجه به تمامی زوایا و قسمت های محیط اعم از لوازم پذیرایی و نحوه چینش آن ها، مبلمان، پرده ها، دیوارها و دکوراسیون سقف بسیار مهم است. به همین دلیل، یک مدیر موفق، هیچ قسمتی از هتل خود را بدون دکوراسیون مناسب رها نمی کند. ما استفاده از سقف کشسان در دکوراسیون داخلی هتل ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

سقف کشسان هتل ارم تهران

دکوراسیون سقف هتل ها، به دلیل وسعت آن، از قسمت هایی است که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می کند. به همین دلیل نصب سقف مناسب، تناسب آن با کاربری محیط و سیستم نورپردازی استفاده شده در آن زیبایی دکوراسیون سقف را دو چندان می کند.

سقف کشسان لابل انتخابی استثنایی برای لابی هتل ها

می توان از انواع سقف های کاذب در طراحی سقف لابی، سالن اجتماعات، رستوران، کافی شاپ، استخر و مراکز تفریحی هتل ها استفاده کرد. وقتی از لابی هتل حرف می زنیم، فضایی را متصور می شویم که نمادی از استقبال و خوشامدگویی به مهمانان است. به همین دلیل استفاده از سقف کشسان (سقف کششی)، شکوه و جلوه ای ویژه به این قسمت از هتل می بخشد. با استفاده از سقف کشسان لابل می توان جلوه ای خیره کننده به ورودی هتل بخشید و مهمانان را از بدو ورود شگفت زده کرد.

 

سقف کشسان هتل ارم تهران

استراحت زیر آسمانی پر از ستاره، لذتی همراه با آرامش

نصب سقف کششی لابل در رستوران ، کافی شاپ و اتاق های هتل به آسانی می تواند محیط هتل شما را به محیطی متمایز با سایر هتل ها تبدیل کند. شما می توانید با نصب سقف کششی لابل در رستوران و کافی شاپ هتل خود، خوردن و آشامیدن را به تجربه ای حیرت انگیز زیر آسمان ابری و بهاری تبدیل کنید. این زیبایی، به کیفیت خدمات و رضایت مشتریان هتل ها می انجامد و حضور در هتل شما را تبدیل به تجربه ای به یاد ماندنی و متفاوت برای مشتریانتان می کند.

 

سقف کشسان هتل-سلسبیل-مشهد