سقف کشسان با نورپردازی کریستال

  سقف کشسان با نورپردازی کریستال نورپردازی یکی از عناصر مهم و ضروری برای نمایان شدن چهره واقعی دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد ، اگر نورپردازی در منزل و یا دفتر تجاری شما به درستی انجام نگیرد و یا محیط کم نور و یا بیش از حد پر نور باشد ، ممکن است نتوانید […]

۱۷ خرداد ۱۳۹۶

سقف کشسان با نورپردازی کریستال

 

سقف کشسان با نورپردازی کریستال

نورپردازی یکی از عناصر مهم و ضروری برای نمایان شدن چهره واقعی دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد ، اگر نورپردازی در منزل و یا دفتر تجاری شما به درستی انجام نگیرد و یا محیط کم نور و یا بیش از حد پر نور باشد ، ممکن است نتوانید آن تصویری که در ذهن برای نمای دکوراسیون و طراحی داخلی محل خود در نظر گرفته  بودید را پیاده سازی نمایید.

در پست های قبلی درباره سقف کشسان و نورپردازی در سقف های کشسان اطلاعات بسیار مفیدی را کسب کردیم. همچنین در بحث نورپردازی چندی از نورپردازی هایی که در سقف کشسان امکان پیاده سازی  آن وجود دارد مانند نورپردازی RGB و نورپردازی SMD را بررسی نمودیم.

در این پست به بررسی یکی از نورپردازی های فوق العاده زیبا و متفاوت که در سقف کشسان کاربرد فراوان دارند را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

کریستال سواروسکی

زمانی که حرف از درخشش  می شود ، برند سواروسکی (Swarovski) به عنوان حرفه ای ترین و مدرن ترین  فعال در حوزه زینت و تزیینات می درخشد، از لوستر گرفته تا جواهر حرفه ای ، برند سواروسکی در حرفه جواهر کریستال بیش از ۱۰۰ سال سابقه رهبری دارد.

 

نورپردازی کریستال (Swarovski)  از یک قاب شش یا هشت وجهی و یک لامپ کریستال تشکیل شده است، جنس این لامپ معمولا از شیشه یا پلاستیک می باشد. زمانی که نور لامپ کریستال در قاب چند وجهی تابیده می شود ، یک جلوه زیبا و تماشایی را برای بیننده به ارمغان می آورد.

 

نورپردازی کریستال اغلب در سقف های کشسان لاکر یا آینه ای ، گلکسی و آسمان ستاره ای که قابلیت انعکاس نور تولید شده توسط لامپ کریستال را دارند استفاده می شود. همچنین ترکیب نورپردازی کریستال و نورپردازی فیبر نوری جلوه بسیار زیبایی را در سقف کششی به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که امکان نورپردازی کریستال در سقف کاذب وجود دارد و سقف کششی یکی از انواع سقف های کاذب می باشد.

 

سقف کشسان با نورپردازی کریستال