دستگاه چاپ سقف کشسان

تلاش گروه صنعتی لابل، همواره بر به کار گیری از جدیدترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های روز دنیا است. در همین راستا و برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ سقف کشسان مدرن مانند دستگاه چاپ UV با عرض ۵ متر که کیفیت و وضوح چاپ تصاویر سقف کشسان […]

۱۶ تیر ۱۳۹۷

تلاش گروه صنعتی لابل، همواره بر به کار گیری از جدیدترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های روز دنیا است. در همین راستا و برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ سقف کشسان مدرن مانند دستگاه چاپ UV با عرض ۵ متر که کیفیت و وضوح چاپ تصاویر سقف کشسان را تضمین می کنند، گروه صنعتی لابل قادر به انجام چاپ های یکپارچه، بدون خط جوش و با وضوح و کیفیت بسیار بالا است.

 

بهترین دستگاه های چاپ سقف کشسان

با نیم نگاهی به سابقه درخشان لابل در چاپ سقف کشسان، کیفیت و وضوح چاپ سقف های لابل را تضمین شده می انگاریم. به این ترتیب تمامی مشتریان لابل می توانند سقف های کاذب کشسان یکپارچه و بسیار زیباتری داشته باشند. برخی مزایای دیگر دستگاه چاپ سقف کشسانUV را در زیر می خوانید:

  • چاپ تا عرض تا ۵ متر
  • چاپ یکپارچه بدون خط جوش
  • سرعت چاپ بسیار بالا
  • عدم نیاز به صرف زمان برای خشک شدن پارچه
  • چاپ پیوسته برای مدت طولانی بدون کاسته شدن از قدرت و وضوح جوهر

دستگاه چاپ سقف کشسان

 

دستگاه چاپ سقف کشسان

در بسیاری از مواقع شاهد مشکلاتی هستیم که نصب سقف کشسان در فضاهای بزرگ دارد. این مشکل عرض نسبتا کم سقف کشسان هایی است که با دستگاه های Eco-Solvent چاپ می شوند. چاپ به وسیله این دستگاه تنها تا عرض ۳٫۲۰ ممکن است. اما با به کارگیری جدیدترین نوع دستگاه که به نام دستگاه چاپ UV آن را می شناسیم می توان تا عرض ۵٫۲۰ متر به راحتی چاپ نمود و نیازی به ایجاد جوش بین دو قسمت چاپ شده در سقف نیست. طبیعتا وجود خط جوش در قسمتی از سقف چاپ شده نمی تواند ظاهر زیبایی داشته باشد. زیرا ممکن است چاپ ناهماهنگ و بدون یکپارچگی شود. به همین دلیل ما استفاده از چاپ UV را در متراژ بالا به شما پیشنهاد می کنیم. برای دریافت اطلاعات در مورد چاپ UV و انواع سقف لابل کافی است فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر نمایید.