خوابی پر از آرامش، زیر سقف های ایمن لابل

ما با انتخاب صحیح خود می توانیم تا حد زیادی از اتفاقات ناگواری که ممکن است برایمان بیافتد جلوگیری کنیم. انتخاب صحیح مانند بیمه ای عمل می کند که ما را در برابر حوادث ایمن و دلگرم می کند. سقف لابل، یکی از این انتخابات صحیح است که در برابر وقوع اتفاقات ناگواری مانند زلزله […]

سقف ایمن لابل
۰۱ دی ۱۳۹۶

ما با انتخاب صحیح خود می توانیم تا حد زیادی از اتفاقات ناگواری که ممکن است برایمان بیافتد جلوگیری کنیم. انتخاب صحیح مانند بیمه ای عمل می کند که ما را در برابر حوادث ایمن و دلگرم می کند. سقف لابل، یکی از این انتخابات صحیح است که در برابر وقوع اتفاقات ناگواری مانند زلزله و آتش سوزی ما را بیمه می کند. اما چطور؟ در این مطلب می خوانیم که چرا خوابی پر از آرامش، زیر سقف های ایمن لابل ممکن می شود.

 

سقف ایمن لابل

سقف لابل مقاوم در برابر ریزش آوار

سقف کشسان لابل به دلیل داشتن جنسی فوق العاده انعطاف پذیر، قابلیت تحمل وزن زیادی را دارد. یعنی سقف کشسان لابل قابلیت تحمل وزن اجسام را تا ۱۵۰ کیلوگرم در هر متر مربع دارد. این ویژگی منحصر به فرد، سقف لابل را به یکی از ایمن ترین انواع سقف تبدیل می کند که می تواند از افراد حاضر در منزل در برابر ریزش آوار و مصالح ساختمانی در طول زلزله محافظت کند.

 

سقفی ضد اشتعال

سقف کشسان لابل در برابر حریق مقاوم است. به این معنی که در صورت وقوع آتش سوزی، سقف های کشسان لابل شعله ور نمی شوند. همین ویژگی باعث می شود آتش در محیط پخش نشود و سرعت فروکش کردن آن بیشتر شود. بعلاوه سقف کشسانی که لابل تولید می کند، دارای استاندارد اروپایی آتش نشانی است که بر این اصل مهم صحه می گذارد.

 

سقف لابل، نوید بخش سلامتی

سقف کشسان لابل آنتی باکتریال است. به این معنی که باکتری های مضر و قارچ های سمی امکان زندگی و رشد را بر روی سطح سقف کشسان لابل ندارند. این ویژگی باعث می شود در محیط زندگی و کار، امکان سرایت بیماری های مسری و واگیردار به افراد حاضر در محل به حداقل برسد و سلامت افراد کمتر تهدید شود.