خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

سقف های کشسان لابل به دو دسته چاپی و غیر چاپی تقسیم می شوند. در دسته سقف های غیر چاپی لابل می توان از سقف های ساده ای مانند لاکر، مات، ساتن، گلکسی، برلیانت و ترنسپرنت نام برد. در بین پارچه های ساده، پارچه کشسان ترنسپرنت نورپردازی پشت سقف را تا حد بالاتری از خود […]

۱۸ شهریور ۱۳۹۷

سقف های کشسان لابل به دو دسته چاپی و غیر چاپی تقسیم می شوند. در دسته سقف های غیر چاپی لابل می توان از سقف های ساده ای مانند لاکر، مات، ساتن، گلکسی، برلیانت و ترنسپرنت نام برد. در بین پارچه های ساده، پارچه کشسان ترنسپرنت نورپردازی پشت سقف را تا حد بالاتری از خود عبور می دهد. در نتیجه نور محیط را به اندازه مورد نیاز تامین می کند. همین ویژگی گذرنور بالا در سقف کشسان ترنسپرنت به طراحان داخلی این اجازه را می دهد که تنها با نصب سقف ترنسپرنت در مساحت کمی از سقف هم زیبایی را به محیط هدیه دهند و هم نور محیط را تامین کنند. از طرفی امکان خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل نیز وجود دارد.

خلاقیت با سقف ترنسپرنت لابل

در تصاویر زیر میبینید که چگونه می توان طرح های مختلفی را با استفاده از سقف کشسان ترنسپرنت روی سقف و دیوار ایجاد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که سقف کشسان ترنسپرنت لابل حتی به شکل همین خطوط باریک، تامین کننده بخش قابل توجهی از نور محیط است.

۱- طرح جالب عنکبوت روی سقف کشسان لابل

طرح عنکبوت روی سقف کشسان

۲- طرح روبات بادیوارپوش کشسان لابل

دیوارپوش خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

۳- طرح جالب راهرو با سقف لابل

خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

۴- اشکال فانتزی روی سقف

سقف مدرنسقف زیبا و جدیدسایت لابل سقف ترنسپزنت

۵- خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل طرح ساعت شنی

سقف خلاقانه

۶- ساخت باکس نوری با اشکال هندسی

سقف ترنسپرنت لابل

 

سقف جالب

این طرح های زیبای سقف کشسان ترنسپرنت به راحتی قابل طراحی و اجرا در محیط کاری و زندگی شما عزیزان است. گروه صنعتی لابل با استفاده از تیم طراحی متخصص و تیم اجرایی مجرب امکان پیاده سازی طرح های خلاقانه را به مشتریان خود می دهد. برای دریافت مشاوره، کسب اطلاعات و سفارش فرم ثبت سفارش را پر کنید و یا با شماره ۰۹۹۰۲۳۴۵۶۰۰ تماس بگیرید.

برای درخواست طراحی می توانید از طریق فرم درخواست طراحی اقدام کنید. طراحان داخلی گروه صنعتی لابل طرحی به روز و منحصر به فرد را تقدیم حضورتان می‌کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

دریافت اطلاعات بیشتر

پارچه کشسان ترنسپرنت

نورپردازی راهرو با پارچه کشسان ترنسپرنت

گالری تصاویر

سقف کشسان چیست؟

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان