تاثیر استفاده از مناظر طبیعی سقف کشسان لابل در شادابی افراد

امروزه مهندسین، مخترعین و دانشمندان فعال در همه عرصه ها تمام تلاش خود را برای رساندن نسل بشر به آرامش جسمی و روحی می کنند. از آنجاییکه سلامت روحی جامعه امری بسیار مهم در سلامت رفتار افراد آن جامعه است، به وجود آوردن شرایط مناسب روحی در خانه، محل کار و اماکن عمومی در کانون […]

سقف کاذب کشسان لابل
۰۴ بهمن ۱۳۹۶

امروزه مهندسین، مخترعین و دانشمندان فعال در همه عرصه ها تمام تلاش خود را برای رساندن نسل بشر به آرامش جسمی و روحی می کنند. از آنجاییکه سلامت روحی جامعه امری بسیار مهم در سلامت رفتار افراد آن جامعه است، به وجود آوردن شرایط مناسب روحی در خانه، محل کار و اماکن عمومی در کانون توجه افراد و مسئولین قرار گرفته است. یکی از مهم ترین منابع دریافت آرامش روحی، گذراندن زمان در طبیعت است. به همین دلیل رسانه ها، مشاوران و روانشناسان مردم را به گردش بیشتر در طبیعت تشویق می کنند. امروزه افراد زیادی به زندگی در شهرها و روستاهای کوچک در مجاورت طبیعت روی آورده اند، برخی تمام آخر هفته های خود را به طبیعت گردی اختصاص داده اند، بسیاری از خانم های خانه هم به نگهداری و پرورش گل و گیاه در خانه می پردازند. در مجموع، همه تمایل دارند به طریقی در کنار طبیعت قرار بگیرند و از انرژی مثبت طبیعت و آرامش آن بهره ببرند. در این مطلب می خوانیم که تاثیر استفاده از مناظر طبیعی سقف کشسان لابل در شادابی افراد تا چه حد مهم و اساسی است.

 

سقف کاذب کشسان لابل

 

تصاویر از طبیعت به شما آرامش می دهند.

بسیاری از افرادی که در شهرها زندگی می کنند و اکثر وقت خود را در محیط کار می گذرانند امکان حضور مداوم در طبیعت را ندارند. سلامت روحی و روانی این افراد چگونه باید تامین شود؟ به راحتی! می توان این افراد را در معرض تصاویر زیبای طبیعت قرار داد. طبق گفته محققان با روزانه ۴۰ ثانیه نگاه کردن به تصاویر مرتبط با طبیعت، روحیه افراد بالاتر رفته و آرامش بیشتری حس می کنند. به همین دلیل امروزه افراد به هر روشی که می توانند طبیعت را به خانه هایشان می برند! اما چگونه؟ با پرورش گل و گیاه در خانه، تابلوهای سبک رئال نقاشی شده از طبیعت،  عکاسی از جنگل ها، آسمان، دریا و کوه ها و روش های دیگر.

 

چگونه طبیعت را به خانه بیاوریم؟

از دیگر روش هایی که می توان طبیعت را با وسعت زیاد و زیبایی بی نظیر در خانه داشت، داشتن سقف کشسان چاپی است. سقف کشسان (سقف کششی) به نوعی سقف کاذب گفته می شود که در اصل به نوعی پارچه منحصر به فرد از جنس پی وی سی گفته می شود که دارای خاصیت کشسانی است. به این شکل که با گرمادهی، این پارچه کشسان به اندازه مورد نظر در آمده و روی ریل های آلومینیومی (پروفیل سقف کشسان) نصب می شود. سطح این پارچه کاملا صاف و یکدست بوده و زیبایی خیره کننده ای دارد.

 

تاثیر استفاده از مناظر طبیعی سقف کشسان لابل در شادابی افراد

گروه صنعتی لابل، پیشرو در تولید سقف کاذب کشسان در خاورمیانه، با استفاده از جدیدترین تجهیزات امکان چاپ روی پارچه کششی را فراهم کرده است. به این شکل که شما می توانید به راحتی انواع تصاویر را بر روی سقف خانه خود داشته باشید. شما می توانید مناظر زیبای طبیعی، کوه ها، آسمان پرستاره شب و آسمان ابری یک صبح دل انگیز را در خانه داشته باشید.  می توانید صبح ها با نمای فوق العاده زیبایی از طلوع خورشید در خانه خود بیدار شوید، همچنین می توانید در هنگام شب ماه، ستاره ها و یا حتی خورشید را در اتاق خود داشته باشید. همه و همه ی این مناظر فوق العاده زیبا با لابل ممکن می شود. سقف کشسان لابل علاوه بر زیبایی به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و مقاومت در برابر رطوبت یکی از سالم ترین و بهداشتی ترین گزینه ها برای نصب در خانه، بیمارستان ها، ادارات دولتی، مراکز تجاری و تفریحی نیز می باشد.

شما می توانید از طریق فرم ثبت سفارش سقف کشسان لابل، از مشاوره رایگان متخصصین لابل استفاده کنید.