انتخاب رنگ سقف کشسان

انتخاب رنگ سقف کشسان یکی از تصمیمات مهمی است که قبل از سفارش سقف باید گرفته شود. در این مطلب با چند نکته مهم سعی کرده ایم شما را در انتخاب رنگ سقف کشسان مناسب راهنمایی کنیم. ۱- محل نصب سقف کشسان اینکه کاربری محیط شما چگونه است نقش بسیار مهمی در انتخاب رنگ دارد. […]

سقف کشسان آینه ای
۲۹ مرداد ۱۳۹۷

انتخاب رنگ سقف کشسان یکی از تصمیمات مهمی است که قبل از سفارش سقف باید گرفته شود. در این مطلب با چند نکته مهم سعی کرده ایم شما را در انتخاب رنگ سقف کشسان مناسب راهنمایی کنیم.

۱- محل نصب سقف کشسان

اینکه کاربری محیط شما چگونه است نقش بسیار مهمی در انتخاب رنگ دارد. برای مثال اگر محل کار شما یک فست فود رستوران باشد، از رنگ هایی استفاده کنید که موجب بیشتر شدن اشتها شود. رنگ هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی انتخاب های بسیار مناسبی برای فست فودها هستند. چنانچه مایلید حس شکیل بودن را به مشتریان خود القا کنید، استفاده از سقف های کشسان ساده و تک رنگ آینه ای می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ های سفید و مشکی از سری سقف های لاکر علاوه بر زیبایی، به بیشتر نشان دادن وسعت رستوران شما کمک می کند.

سقف آینه ای

۲- آیا می خواهید محیط بزرگتر به نظر برسد ؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای انتخاب رنگ سقف کشسان باید در نظر گرفته شود، اندازه محیط است. همانطور که در گزینه بالا ذکر شد، شما می توانید با نصب سقف کشسان فضا را بزرگتر از اندازه عادی خود نشان دهید. برای این منظور از سقف آینه ای استفاده کنید. همانطور که از اسم این سقف پیداست، سقف آینه ای یا سقف لاکر مانند آینه دکوراسیون منزل را در خود منعکس می کند. این ویژگی به طرز خارق العاده ای به سقف منزل شما عمق و به خانه شما وسعت می بخشد.

سقف کشسان آینه ای

۳- نور نقش مهمی در انتخاب رنگ دارد.

اگر نور طبیعی در محیط به اندازه کافی نباشد استفاده از رنگ های روشن، براق و گرم توصیه می شود و برعکس. اگردر خانه نور طبیعی خورشید به اندازه کافی تابیده می شود، از رنگ های تیره و سرد استفاده کنید. سقف کلاسیکی که همیشه مطابق مد روز خواهد بود ، سقف ساده سفید است که طرفداران زیادی نیز دارد. سقف مات یا ساتن سفید با هر سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ است و خانه را در صورت نبود نور خورشید، روشن تر می کند. تناژ گرم این رنگ نیز رنگ های کرم، وانیلی و مرواریدی است که به منزل حس دنج و صمیمی می دهد. همین تناژ رنگی محیط را هم روشن می کند و هم به آن وسعت بصری می بخشد.

رنگ سقف کشسان

۴- انتخاب نهایی رنگ

مهمترین توصیه از افراد فعال و متخصصین طراحی داخلی، انتخاب رنگی است که در خانه تکرار شود. برای مثال ست کردن سقف خانه با پرده ها، لوازم منزل یا کف، انتخاب درستی می تواند باشد. به کمک سقف کشسان لابل ، شما می توانید تا ۱۵۰ رنگ و طرح های نامحدود را در خانه داشته باشید.

رنگ سقف کشسان

اگر هم تصمیم دارید سقف های مورد نظر شما سقف های چاپ شده و طرح دار باشند، انتخاب های نامحدودی از بین میلیون ها تصویر و طرح دارید. تصویر مورد نظر شما به سرعت و با بالاترین کیفیت چاپ می شود. تحویل و ارسال سقف های تک رنگ لابل طی حداکثر ۷۲ ساعت و سقف های چاپی لابل بین ۴ الی ۶ روز کاری آماده تحویل به شما مشتریان گرامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم ثبت سفارش را پر کنید. همکاران ما با شما تماس می گیرند و اطلاعات دقیقی در اختیار شما می گذارند.

 

مطالب مرتبط:

فرم سفارش طراحی

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید

دکوراسیون جذاب و متفاوت سقف

دکوراسیون سرویس بهداشتی

نشانه های یک خانه پر نشاط

طراحی دکوراسیون دفتر کار با نصب سقف کشسان