آسمان ستاره ای در سقف کششی

  آسمان ستاره ای در سقف کششی در پست های پیشین مفهوم سقف کششی (کشسان) را برای شما توضیح دادیم ، همچنین انواع سقف کشسان را به صورت مختصر بررسی کردیم و البته بعضی از محصولات خاص و لوکس شرکت لابل مانند سقف کششی چند سطحی یا اپلای و  سقف کشسان مخروطی که نیاز به […]

۱۳ خرداد ۱۳۹۶

آسمان ستاره ای در سقف کششی

 

آسمان ستاره ای در سقف کششی

در پست های پیشین مفهوم سقف کششی (کشسان) را برای شما توضیح دادیم ، همچنین انواع سقف کشسان را به صورت مختصر بررسی کردیم و البته بعضی از محصولات خاص و لوکس شرکت لابل مانند سقف کششی چند سطحی یا اپلای و  سقف کشسان مخروطی که نیاز به معرفی کامل داشت را به صورت مفصل بررسی نمودیم.

 

در گروه صنعتی لابل خلاقیت یک ضرورت در کار به حساب می آید، به طوری که تولید محصولاتی محنصر به فرد و جذاب به طوری که چشمان بیننده را تسخیر کند ، بدون خلاقیت ممکن نیست ، در این پست به معرفی و بررسی یکی از سقف های کشسان لابل می پردازیم، که همانند محصولات دیگر لابل، منحصر به فرد و متفاوت می باشد.سقف کششی آسمان ستاره ای یکی از سقف های کاذب فوق العاده جذاب و دیدنی لابل می باشد، این سقف کشسان  تلفیقی از سقف کششی لاکر یا آینه ای که در پست های پیشین با آن آشنا شدید، با نورپردازی فیبر نوری، LED و کریستال سوارسکی می باشد. البته نا گفته نماند که گاهی اوقات از سقف کشسان مات نیز در این سقف استفاده می شود.

 

سقف کشسان آسمان ستاره ای

سقف کشسان آسمان ستاره ای  در صورتی که از رنگ های نیمه تاریک مانند آبی پر رنگ، سرمه ای، بنفش پر رنگ و یا گرگ و میش در آن استفاده شود به لطف نورپردازی فوق العاده زیبای فیبر نوری و کریستال سوارسکی جلوه ای فوق العاده جذاب و دیدنی را برای بیننده به ارمغان می آورد.یکی از عناصر زیبا که جذابیت و درخشش سقف کشسان آسمان ستاره ای را چند برابر می کند، نورپردازی کریستال سوارسکی است که شبیه به ستاره های پر نور کمیاب در آسمان می باشد.

 

سقف کششی آسمان ستاره ای مناسب محیط هایی می باشد که نورپردازی آن محل کم نور یا دارای نور متوسط باشد تا این سقف کشسان زیبایی نورپردازی خود را هر چه بیشتر و زیباتر جلوه دهد.این سقف کشسان اغلب در محیط های رفاهی ، و تجاری از جمله اتاق های VIP ، هتل های لوکس ، رستوران ها ، دفاتر تجاری ، کافی شاپ ها استفاده می شود. البته سقف کشسان آسمان ستاره ای در اتاق نشیمن، حمام و اتاق کودک منرل های مسکونی هم استفاده می شود.

 

بدیهی است سقف کشسان آسمان ستاره ای یکی از سقف های کششی متفاوت و زیبای گروه صنعتی لابل است و مانند سقف کشسان چند سطحی و سقف کشسان مخروطی یک محصول لوکس و لاکچری به حساب می آید.

 

آسمان ستاره ای در سقف کششی