خانه  »  قیمت سقف کشسان لابل

قیمت سقف کشسان لابل

اگر به دکوراسیون خانه‌های مدرن علاقه‌مند باشید، حتماً به سقف‌های مدرن نیز توجه کرده‌اید. سقف کاذب کشسان لابل، یکی از بهترین، زیباترین و مدرن‌ترین نوع طراحی سقف در دکوراسیون داخلی است. قیمت سقف کشسان بسته به طرح، رنگ و اندازه اجرا می‌تواند متفاوت باشد. افرادی که می‌خواهند سقف زیبا و اختصاصی برای محیط مسکونی یا کاری خود ایجاد کنند، می‌توانند هر طرحی را به واسطه‌ سقف‌های کشسان لابل اجرا کرده و از نگاه کردن به آن لذت ببرند.

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در معماری و دکوراسیون داخلی، سقف‌های کشسان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند. گروه صنعتی لابل، یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های کشور برای اجرای سقف‌های کشسان محسوب می‌شود.

سقف کشسان لابل

سقف کشی یا سقف کشسان، نوعی سقف کاذب دکوراتیواست؛ این نوع سقف از پارچه جنس پی وی سی (pvc) و ریلپروفیلی تشکیل می‌شود. پارچه سقف کشسان را می‌توان به‌عنوان دیوارپوش نیزمورد استفاده قرار داد (دیوار کشسان).

سقف و دیوار کشسان قابلیت نورپردازی دارند و می‌توانند به یکی از عناصر اصلی زیباسازی محیط تبدیل شوند. هر نوع طرح و تصویری را می‌توان روی پارچه سقف‌های کشسان چاپ کرد. پارچه سقف کشسان آنتی باکتریال بوده و در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد.

اجرای این نوع سقف‌ها به دقت و مهارت نیاز دارد؛ بنابراین باید توسط افراد متخصص در این زمینه اجرا شود. ما در گروه صنعتی لابل، اجرای انواع سقف‌های کشسان را به کمک کادر مجرب خود انجام می‌دهیم.

سقف کشسان لابلویژگی‌های سقف کشسان لابل

ممکن است سقف‌های خاصی در محیط‌های خاص، توجه شما را به خود جلب کرده باشند؛ با اطمینان می‌توان گفت که بیشتر سقف‌های خاص و زیبایی که در محیط‌های مختلف دیده می‌شوند، از نوع کشسان هستند که با رنگ و طرح‌های متنوع اجرا شده‌اند. سقف کشسان لابل ویژگی‌های قابل توجهی دارد که آن را از سایر انواع سقف‌های کاذب متمایز می‌کند؛ این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • قابلیت جابجایی

سقف‌های کشسان لابل را می‌توان در کمترین زمان ممکن باز یا نصب کرد؛ بنابراین سقف کشسان قابلیت جابه‌جایی دارد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

  • مقاومت بالا

سقف کشسان لابل در برابر زلزله و آب مقاوم است. این سقف در برابر ریزش آوار تا ۱۵۰ کیلو را تحمل می‌کند؛ این سقف همچنین به خاطر خاصیت ضدآب بودن برای محیط‌هایی همچون استخر، سرویس بهداشتی و حمام مناسب است. سقف کشسان در صورت ترکیدگی لوله نیز از انتقال آب جلوگیری خواهد کرد. سقف‌های کشسان لابل در برابر حریق نیز مقاومت سیار بالایی دارند.

  • پوشش تأسیسات

اجرای سقف کشسان لابل باعث می‌شود تا کلیه سیم‌کشی و لوله‌کشی‌های ساختمان پوشش داده شود؛ بنابراین هیچ نوع لوله یا سیمی را در سقف مشاهده نخواهید کرد.

  • قابل شستشو

سقف‌ها معمولاً پس از مدتی گرد و غبار یا چربی به خود می‌گیرند. خوشبختانه سقف‌های کشسان را می‌توان با آب و شیشه‌شور تمیز کرد؛ بنابراین هیچ نگرانی از بابت تمیز کردن این نوع سقف وجود ندارد. شما هر زمان که نیاز باشد، می‌توانید با کمترین امکانات ممکن سقف خود را تمیز کنید.

  • وزن سبک

سقف‌های کشسان لابل وزن سبکی دارند و سقف را سنگین نمی‌کنند؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید این نوع سقف را در محیط مورد نظرتان نصب کنید و یک دکوراسیون جذاب و سبک داشته باشید.

  • طرح و رنگ متنوع

یکی از دغدغه‌های افراد در دکوراسیون خانه، هماهنگ کردن رنگ سقف و دیوارها با دیگر المان‌های محیط است. شما می‌توانید رنگ و طرح سقف کشسان لابل را هماهنگ با دیگر اجزای محیط مانند مبلمان، رنگ دیوارها، کابینت‌ها یا… انتخاب کنید. هیچ محدودیتی در مورد طرح و رنگ این سقف‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید هر طرح یا رنگی را برای سقف خود در نظر بگیرید.

  • قیمت مناسب

قیمت سقف کشسان می‌تواند بسته به نوع اجرا، تجهیزات، نورپردازی و حتی پارچه استفاده شده متفاوت باشد. اما در کل نسبت به زمان اجرا، نداشتن کثیفی در زمان اجرا و بسیاری موارد دیگر، در مقایسه با سقف‌های دیگر بسیار به صرفه‌تر هستند. شما می‌توانید برحسب موارد گفته شده، از مقدار هزینه اجرای سقف کشسان محیط مورد نظر خود باخبر شوید. کارشناسان اجرای سقف کشسان در مجموعه لابل می‌توانند بسته به محیطی که دارید، قیمت نهایی اجرای سقف کشسان مورد نظر را برای شما مشخص کنند.

  • طول عمر بالا

سقف‌های کشسان لابل که توسط گروه صنعتی لابل اجرا می‌شوند، طول عمر 50 ساله و حتی بالاتر دارند. بنابراین به‌راحتی می‌توان از آن‌ها برای محیط‌های رسمی، مسکونی یا تفریحی با هدف‌های طولانی مدت استفاده کرد. هر زمان که نیاز باشد، می‌توان سقف‌های کشسان لابل را به‌راحتی از سقف جدا کرده و طرح دیگری را اجرا کرد.

  • گارانتی

سقف‌هایی که توسط گروه صنعتی لابل اجرا می‌شوند، گارانتی 12 ساله دارند.

ویژگی‌های سقف کشسان لابلگروه صنعتی لابل

گروه صنعتی لابل (Labell)، به‌عنوان تولیدکننده انواع سقف کشسان در ایران شناخته می‌شود. گروه صنعتی لابل یک گروه دو ملیتی ایرانی –اوکراینی است که دو دهه سابقه اجرای انواع سقف کشسان را در کارنامه خود دارد؛ همکاران ما در این مجموعه از آخرین و بهترین روش‌های نصب سقف کاذب برای اجرای پارچه کشسان لابل بهره می‌گیرند. واحد تولیدی کشسان لابل، ماهانه هزاران متر سقف کشسان را به داخل و خارج از مرزهای ایران ارسال می‌کند. سقف بسیاری از مراکز بزرگ کشور مانند سالن آمفی تئاتر ساختمان وزارت کشور توسط گروه سنعتی لابل اجرا شده است. زیباترین و متنوع‌ترین طرح‌ و رنگ‌های ممکن برای سقف‌های کاذب توسط تکنسین‌های گروه صنعتی لابل قابل اجرا هستند.

حل مشکل چاپ روی پارچه کشسان با عرض کم

یکی از مشکلات رایج در سقف‌های کشسان، امکان چاپ روی پارچه‌های سقف کشسان با عرض چاپ نسبتا کم (به میزان 3.20 متر) بود. خوشبختانه این مشکل توسط گروه صنعتی لابل حل شده است. گروه صنعتی لابل با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ UV می‌تواند چاپ با عرض 5.30 متر را اجرا نماید. به کمک این دستگاه می‌توان سقف کشسان لابل را در پروژه‌های ساختمانی بزرگ به ‌صورت یکپارچه و بدون درز اجرا کرد. جالب است بدانید که این نوع چاپ در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می‌شود.

آموزش نصب سقف کشسان لابل

گروه صنعتی لابل علاوه بر تولید و اجرای سقف‌های کشسان، در زمینه آموزش نیروی متخصص برای اجرای این نوع سقف نیز فعالیت خود را آغاز کرده است؛ به‌طوری‌که ما در گروه صنعتی لابل از کادر مجرب اروپایی برای آموزش اجرای سقف لابل به علاقه‌مندان بهره می‌گیریم.

تقاضای روزافزونی برای نصب سقف کشسان در اماکن تجاری، درمانی، تفریحی و مسکونی وجود دارد که نیاز به افراد حرفه‌ای برای اجرای چنین سقف‌هایی را بیشتر می‌کند. واحد آموزش نصب سقف کشسان گروه صنعتی لابل به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی پرسود برای علاقه‌مندان به این حوزه اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی کرده است. آموزشگاه ویژه نصب سقف کشسان لابل در خیابان جردن تهران واقع شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از شرایط و زمان برگزاری آموزش‌های اجرای سقف کشسان لابل اطلاع پیدا کنند.

گروه صنعتی لابلمعیارهای قیمت سقف کشسان

معیارهای قیمت سقف کشسان مشخص هستند و برحسب انتخاب آن‌ها می‌توان قیمت نهایی سقف را تخمین زده یا به‌صوت دقیق آن را مشخص کرد. این معیارها عبارتند از:

  • نوع طرح

نوع طرح سقف کشسان می‌تواند به صورت‌های مات، ساتن، لاکر (آینه‌ای)، ترنسپرنت، گلکسی،برلیانت و چاپی و مدل‌های بسیار دیگری اجرا شود. در بین طرح‌های گفته شده، سقف کشسان لاکر تنوع بالایی بیش از 150 رنگ دارد. انتخاب نوع طرح و پارچه اجرای سقف کشسان می‌تواند روی قیمت نهایی سقف کشسان محیط مورد نظر شما تأثیر داشته باشد. بنابراین برای آگاهی از قیمت سقف کشسان باید ابتدا طرح موردنظر خود را انتخاب کرده باشید.

  • نحوه نصب

سقف کشسان می‌تواند به‌ صورت‌های تک سطحی یا چند سطحی اجرا شود که این موضوع در برآیند قیمت نهایی این سقف تأثیر دارد. به‌طبع سقف‌های کشسان تک سطحی نصب آسان‌ترو قیمت پایین‌تری دارند؛ اما سقف‌های کشسان چند سطحی، اجرای دشوارتری داشته و قیمت بالاتری دارند.

  • نوع نورپردازی

سقف‌های کشسان قابلیت نورپردازی دارند و نورپردازی خود می‌تواند به روش‌های مختلفی صورت بگیرد. نوع نوپردازی و تعداد چشمه‌های نور موجود در سقف می‌تواند روی قیمت نهایی سقف کشسان شما تأثیر بگذارد. لازم به ذکر است که نورپردازی این نوع سقف‌ها نیز توسط کادر گروه صنعتی لابل انجام می‌شود.

معیارهای قیمت سقف کشسانقیمت و خرید سقف کشسان از لابل

علاوه‌بر معیارهای کلی قیمت سقف کشان، نوع کارخانه و تولیدی که سقف را از آن سفارش می‌دهید، می‌تواند روی قیمت سقف کشسان شما تأثیر بسزایی داشته باشد. گروه صنعتی لابل، خود تولید کننده انواع سقف‌های کشسان در کشور است که محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند. بنابراین خرید و سفارش تجهیزات اجرای سقف کشسان از گروه صنعتی لابل می‌تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید سقف کشسان لابل می‌توانید درخواست ثبت سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران بخش فروش گروه صنعتی لابل در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

  1. انواع سقف کشسان چیست؟

از انواع سقف کشسان می‌توان به سقف‌های مات، ساتن، لاکر (آینه‌ای)، ترنسپرنت، گلکسی،برلیانت و چاپی اشاره کرد.

  1. مزایای استفاده از سقف کشسان چیست؟

سقف‌های کشسان بسیار سبک و متنوع هستند؛ به‌طوری که با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. همچنین نحوه نصب آن‌ها بسیار ساده است. مواد استفاده شده برای سقف‌های کشسان قابلیت بازیافت داشته و درنتیجه به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند.

  1. سقف‌ کشسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های سقف‌های کشسان می‌توان به قابلیت جابه‌جایی، قابلیت شست‌وشو، قیمت مناسب، طول عمر و مقاومت بالا و گارانتی ۱۲ ساله اشاره کرد.